Is dit een wee?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bagheera, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel stom misschien maar ik twijfel of ik nou een wee voel? Er komt een strakke band om mijn onderbuik heen met een licht drukkend gevoel. Geen pijn maar ook niet fijn. Even later is het opeens weg. Heb al wel een paar dagen een soort van messteken (qua gevoel) in mijn vagina maar dit is vrij normaal toch op het einde?

Weet nou niet of ik dit een harde buik vind.. Maar een wee:(

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb dat ook wat je beschrijft maar bij mij zijn het harde buiken.. Als ik aan het lopen ben ofzo moet ik wel even stoppen en als hij weer weg is kan ik weer verder..

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Misschien oefen weeën? Mijn ervaring is dat je bij een echte weeën niet twijfelt..... Bij onze 1ste dacht ik de laatste weken ook continue ohh zou dat een wee zijn. Maar toen ik s nachts de 1ste wee kreeg wist ik meteen dit is er 1tje....!!

Maargoed iedereen is verschillend... Misschien anders even opschrijven hoe laat en kijken of er een pad troon in komt ... Succes!!!

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Klinkt als harde buiken..

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik heb dit constant de laatste week... dat is een harde buik

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Klinkt als een harde buik. Weeen zijn echt pijnlijk, dat verschil voel je wel :)
    Harde buiken kunnen trouwens goed de eerste tekenen zijn dat het gaat beginnen, maar dat merk je vanzelf, als ze pijnlijk worden... ;)

7. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Tja dat ben ik misschien een uitzondering, want bij mijn 3e had ik dus géén pijnlijke weeën!! Bij mij kwam het ook niet verder dan harde buiken om de 2 minuten. En 2 uurtjes later was mijn zoon geboren, dus ja het kan wel.

8. beautifullbabie

15 feb 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste twijfelde ik ook ' had wat last van me buik' maar bleek al voledige ontsluiting te hebben. Dus hoeft niet persee dat je het gelijk herkent hoor!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar meer dan zo-en-zoveel harde buiken per uur is ook reden om je VK te bellen toch?
    Geen naweeen gehad? Dan heb je volgens mij de ideale bevalling gehad! Mazzelaar! :)

Maar dat zijn wel de uitzonderingen he?
    Helaas.... zo zou iedereen het wel willen ;)

10. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Tuurlijk is dat een reden idd! Maar het begon bij mij zeg maar, met harde buik om het kwartier en toen wist ik al dat het begonnen was. Ook omdat ik een avond van te voren de slijmprop al verloren was.

En uiteindelijk werden dat harde buiken om de 2 minuten :)

Verder wel flinke naweeën, maar alleen tijdens het BV geven. Maar dat had ik had ik sowieso bij alle 3.

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Het zou best kunnen.

Ik had al een paar uur 'harde buiken' om de zoveel tijd, en ik zat me een beetje te ergeren, want ik deed toch rustig, lag lekker op de bank, en toen realiseerde ik me ineens dat het best wel eens weeën konden zijn. Toen gaan timen, en jahoor!!! pas en paar uur later ging het zeer doen.

Deel Deze Pagina