Ik trek al een tijdje voor mensen op dit forum kaarten en doe het met plezier de kaarten die ik trek is je verleden , heden en toekomst. Omdat ik nog veel wil bij leren vind ik het leuk als er nog meer mensen het willen dus wil jij een sessie pb dan even naar mij en ik ga voor je aan de slag het kan wel even duren helaas zijn ook andere Gr. Deesi en tot snel
One krijg er nu best veel dus wel even geduld hebben vanmiddag ga ik nog even wat maarten trekken dus jullie horen vanzelf meer van mij Gr deesi
Ik heb niks nodig doe het via jou forum naam die heb jezelf bedacht dus hoort bij jou alleen wel een pb sturen zodat ik het lijstje af kan werken
Het kan wel even duren want heb al 26 aanvragen en heb ook nog een kleine meid dus als die in bed ligt vanmiddag ga ik aan de gang en savond doe ik er ook een paar
Vind het niet erg heb al veel mensen ermee kunnen helpen en dat vind ik fijn Alleen geduld hebben hi hi
Deesi mag je ook een specifieke vraag stellen? Ik heb iets wat voor mezelf heel belangrijk is en waar ik graag "antwoord" op zou willen.