Ik begreep dat hij nu op Netflix staat!! Alleen hebben we Netflix half jaar geleden ofzo opgezegd Maahaar ... Ik zag dat OP1 (Belgische zender) hem op zondagavond uitzendt, omdat het een co-productie is. Heb direct alle afleveringen ingeprogrammeerd om op te nemen gaan er nog meer kijken??
Mijn moeder belde begin van de avond dat ze hem nog niet op Netflix kon vinden maar wel al op VTR1 aan het kijken was. En op Netflix gaan ze ook wekelijks 1 uitzending erop zetten dus je hoeft er niet speciaal Netflix voor aan te schaffen.
Ik wacht even tot er wat meer op Netflix staan voor ik ga kijken. Elke keer een week moeten wachten vind ik stom
Dat doen wij idd ook. Zaten er gisteravond helemaal klaar voor, kinderen vroeg op bed, stond het er ook nog niet op. Daarna las ik dat er ook maar 1 aflevering online zou komen en begin november de laatste aflevering is. Dan haken wij eind oktober wel aan.
Nou, heb net de 1e aflevering gezien als de rest van het seizoen ook zo is, dan zit het wel goed Nog 5 nachtjes slapen voor de volgende aflevering
Ik wacht even tot alle afleveringen er op staan. Ik heb er geen geduld voor om elke week te moeten wachten
Hier wel gekeken afgelopen zondag maar baal inderdaad wel dat er elke week maar één aflevering is. Ik hou van zulke series!
Baal ook er van dat er maar elke week een aflevering online komt hahaha anders even door kunnen kijken Wat vonden jullie van de eerste aflevering? Wel jammer dat Elise Schaap nog niet in de eerste aflevering voorbij kwam, Vindt dat altijd zo 'n leuk mens
Ik vind hem goed!! Beknopte herhaling vooraf was ook tof, zat ook echt weer direct in het verhaal. En de vaart zat er direct al in, kan haast niet wachten op de volgende aflevering!
Ik ben pas met seizoen 1 bezig. Vind het soms wel wat lastig te verstaan. Heb er zelfs ondertiteling vóór aangezet Hoop dat dit wel beter is in seizoen 2
Hahaha totaal geen last van hier, we kunnen het prima verstaan. Leuke serie weer! Vanavond staat de aflevering er eerder op. 21.00 dacht ik.
Wij zijn er aan begonnen nu er al wat meer op staan. Drie afleveringen gezien en vind het tot nu toe erg tegenvallen. Vrij taai van stof.
blijft ook taai.. vind hem echt tegenvallen.. laatste aflevering ben ik wel benieuwd naar, hoe het afloopt.. ook omdat ze al met seizoen 3 begonnen zijn.. Had ook gehoopt op een Kim en Bob romance.. maar helaas