Ik weet dat er een topic over is maar ik wil toch even zeggen dat ik het toevoegen van een bijlage aan het bericht een erg onhandige optie vind. Zelf uploade ik mijn foto's via tinypic.com (5!! per x) en dan kon ik ze zo alle 5 op het forum zetten. Nu het stuk voor stuk uploaden in het bericht zelf vind ik erg onhandig. Misschien dat hier naar gekeken kan worden?
Hoi, Zolang we geen makkelijke manier hebben om het aantal afbeeldingen per bericht en de grootte te controleren zal deze optie niet terug komen en moeten we het doen met de bijlage functie die bovenstaande opties wel biedt. Lotte
Misschien is het handig als er uitgelegd wordt, hoe je dan wel foto's kun laten zien, behalve alleen in je album. Want via de bijlage is niet te doen, dan kan je er maar 1 plaatsen.. Zo gauw je een ander wil plaatsen, ben je de eerste alweer kwijt...
@Ingrid, Het is ook de bedoeling dat er, net als trouwens op het 'oude' forum dat je maar één foto per keer kan plaatsen. Dit is vooral bedoeld om de snelheid van het forum op een hoog niveau te houden. Veel plaatjes/foto's maken de pagina een stuk zwaarder in te laden. Vandaar de beperking van één foto per bericht. Ik hoop dat het hiermee een beetje duidelijker voor je is. Groetjes, Josien
Als ik 1 foto in mijn bericht wil laten zien, kan ik alleen de link laten zien. Bij anderen zie ik wel dat ze 1 foto in hun bericht plaatsen. Wat doe ik fout?
dat vroeg ik me dus ook af als ik ze van tinypic afhaal zie ik alleen de link en niet de foto terwijl bij andere wel een foto staat welke code moet ik nu pakken?
iemand een idee hoe ik de foto's van tinypic hier neer kan zetten, dus niet alleen de link te zien krijg?
Boven je bericht klik je op de paperclip. Bij "bestand uploaden vanaf een url" vul je je de direct link in van Tinypic of Photobucket (die gebruik ik). Als hij upgeload is klik je op venster sluiten. Vervolgens klik je weer op het paperclipje en selecteer je je foto. Er komt nu een code in je bericht te staan. Als je je bericht plaatst is de foto te zien.