Onze zoon word bijna twee en man en ik hebben discussie. Ik zou heel graag een ikea keukentje willen, mijn man de janod gereedschapstrolley. Zijn argumenten zijn dat de trolley verplaatsbaar is en minder ruimte inneemt. Daar heeft hij twee punten. Toch twijfel ik nog. Waar zouden jullie voor gaan?
Wij hadden al een keukentje van onze dochter en zoontje kreeg er een werkbank bij voor zijn 2e verjaardag. Als ik moest kiezen zou ik absoluut voor de keuken gaan! Zoontje heeft echt zelden met de werkbank gespeeld, hij 'snapt' het denk ik ook niet echt, het bouwen, klussen en dingen maken/repareren. Terwijl hij ons natuurlijk dagelijks in de keuken ziet staan en dat dan met de keuken kan naspelen, ik krijg bijna dagelijk koffie met taartjes, bloemkool, soep, fruit en weet ik veel wat voor gechoteld
keukentje! zoon heeft een gereedschapskoffer en speelt alleen met de elektrische schroefmachine, verder doet hij er niets mee. Man dacht ook aan een werkbankje, maar niet gedaan dus.
onze zoon heeft de gereedsschapstrolley van janod. hij loopt er graag mee en heeft e achter leren lopen het is een supergaaf ding al denk ik dat hij voor jullie zoon van bijna 2 erg laag is. voor onze zoon is hij nu nog goed op hoogte. ik zou dan voor een keuken of werkbank gaan.
Wij hebben het ikea keukentje en een (kleine) werkbank met wat gereedschap. Onze zoon speelt met beide erg veel. Nu moet ik zeggen dat er de afgelopen maanden ook volop geklust is bij ons, dus hij heeft ook wel genoeg voorbeelden daarvan gezien. Hij vond het ook echt geweldig om naast de Grote Mannen bezig te zijn met zijn eigen gereedschap.
Keukentje denk ik. Wij hebben een werkbank van janod en die wordt dus gebruikt als keuken. We hebben nu ook een kofferfornuisje voor erop en dat is dan wel weer handig. Van de werkbank kun je een keuken maken maar van een keuken kin je geen werkbank maken. Ik denk wel dat een keuken eerder leuk is dan een werkbank.
Hout-doe. Keukenmeubel - opvouwbaar in koffer 'professional' Deze hebben wij voor bij de werkbank (maar dan uit een kringloopwinkel voor 2, 50 en zowat in nieuwstaat )
Ik zou voor het keukentje gaan. Mijn dochter speelt dagelijks met haar keukentje die ze voor haar tweede verjaardag heeft gekregen. Zij heeft een (roze) keukentje van Janod. Die is er ook in bruintinten. Misschien is die ook leuk voor je zoontje? De accessoires hebben we van Ikea, dat past er allemaal perfect in. Eten er onder in een mandje en de rest in de keuken. De keuken van Ikea vonden wij wat te massief en de deurtjes daarvan gaan ook erg zwaar door de magneten.
hier wordt er meer met de keuken als met het werkbankje gespeeld door middelste en jongste. Dus ik zou voor de keuken gaan. Gr MB2005.
De gereedschapstrolley valt zowieso af als ik het zo lees, zonde van het geld. Nu mijn man nog overtuigen van het keukentje. Hij is een beetje "tegen" omdat we vorig jaar het keukentje van de oudste weg hebben gedaan
Lemmy heeft een werkbank en daar bakt hij pannenkoeken en kookt hij eieren Voor zijn verjaardag krijgt hij dus een prachtige keuken, nu maar hopen dat hij die dan niet uit elkaar schroeft....
Hier een klein simpel keukentje waar ie veel mee speelt en hij krijgt voor z'n verjaardag een carswerkbank...
Ikea keukentje!!! Is echt niet zo groot hoor en prima veplaatsbaar. Hier dagelijks speelplezier in de ikea keuken!
de werkbank heb ik geen ervaring mee, onze dochter heeft het keukentje van Ikea ook voor haar tweede verjaardag gekregen en er is in die jaren (ze is nu net 5) serieus geen dag voorbij gegaan dat er niet mee gespeeld is. Ook haar kleine broer (10 maanden) speelt er nu al mee. Die vindt het alleen helemaal geweldig om met 2 pannen op elkaar te gaan slaan en mama tot waanzin te drijven.