Hallo Dames, Mijn dochter heeft erg dun en licht haar (zoals op de foto te zien is). Nu moet ik het iedere dag invlechten, omdat staartjes gewoon na 10minuten alweer uit haar haar zijn.. Ik denk eraan om een bob te laten knippen, maar zal dit wel mooi zijn met heel dun haar? Hebben jullie voorbeelden/foto's? Alvast bedankt!
Ik denk dat een bob veel mooier staat! Het haar is inderdaad aan de onderkant erg dun, dus ik zou het lekker knippen!
Ik zou er ook een bobje van laten knippen. Daar lijkt het vaak al wat voller van en dan gewoon nog even doorsparen.
Ik zou het ook knippen. En anders andere elastiekjes gebruiken. Die kleine 'paarden' elastiekjes blijven meestal veel beter zitten.
Vab de paarden elastiekjes knapt haar haar af..dus dat is geen optie Heeft iemand nog foto's van dochters met een bob?
Hier laat ik het ook geregeld knippen. Het haar wordt er zeker op die leeftijd vaak mooier en voller van. Trouwens wel leuk ingevlochten, daar ben ik dus echt niet goed in. Vind het altijd wel heel mooi.
Snap het probleem. Hier veel haar maar fijn en met krullen ook nog. Veel ruzie gehad met lat omdat ik het toch steeds van onder korter maakte omdat het van achter anders z,n nestje werd droog enzo enzo., Nu is ze bijna vier en begint het onder dikker te worden. Hier steeds kleine stukjes er af gehaald( ondanks ruzie) Most van haar haar afblijven tja laat mijn meisje ook niet voor( l.l) lopen en is het lang kort geweest wel wat lang (moeilijk uit te leggen) Nu begint het dus beter te gaan maar nu word het natuurlijk weer kouder en ze heeft net zo als ik last van statisch haar.
Hier had ze ook heel dun en fijn haar... Ik doe er altijd wat (gezichts-)crème in, dan blijven haar staartjes wel goed zitten! En dan met van die kleine dikkere elastiekjes en wat knipjes ; )