Gereformeerde dames

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mutskuh, 23 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik woon ook in de omgeving van Rotterdam;)

Hatsie vindt dit leuk.
  2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wat is de wereld dan klein zeg!:D
    Ik woon zelf in het midden van nl maar mijn ouders komen ook uit de omgeving van Rotterdam! Dus ik heb de meeste familie daar wonen.

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Nog maar een groepje aanmaken dan? Ik ook uit omgeving Rotterdam :D

ElizaR vindt dit leuk.
  4. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Rotterdam is gewoon the place to be. :)

Er zijn denk ik nog wel meer dames die in ons groepje zouden passen maar kom er zo snel niet op...

5. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Mag ik hier ook meekletsen?
    Kom niet uit Rotterdam maar wel uit een schippersfamilie
    Ik ben 33 en mama van 2 meiden. De oudste is 3 en de jongste 10 maanden.
    Ik kom niet uit de ger.gem. maar wel uit de gereformeerde kerk.

mutskuh en toch3 vinden dit leuk.
  6. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Welkom @Jezz84!

Ik kom ook niet uit de buurt van Rotterdam hoor ;)

Jezz84 vindt dit leuk.
  7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ik hoor ook niet in regio rotterdam ;)

Jezz84 en mutskuh vinden dit leuk.
  8. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Zat jij toen ook niet in het sept 2014 topic? Mijn oudste dochter is op 8 sept 2014 geboren.

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Zou kunnen dat we daar ook bij elkaar zaten

10. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.851
    113
    Hoe gaat het met de zwangeren/baby's?

Gisteren eerste echo gehad. Was helemaal goed. Zo dankbaar voor!

toch3 vindt dit leuk.
  11. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw

Wat fijn! Een week of 12 dan nu waarschijnlijk? Nu het nieuws wereldkundig maken? ;) en wat vinden de broer en zussen ervan?

Met onze baby gaat het goed. 8 weken nu. Ze heeft met 3 weken een week in het ziekenhuis gelegen met nierbekkenontsteking en daar tobben we nog wat mee (hoge bloeddruk door de nieren die nog niet goed zijn) maar verder is ze super makkelijk.

12. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Wat fijn dat alles goed was! Nu lekker genieten. Hoever ben je? En inderdaad hoe reageerde zusjes en broertje?

Hier gaat het goed, inmiddels ruim 28 weken. We hebben er zo lang op moeten wachten, dat ik zelfs van de kwaaltjes kan genieten. Zo bijzonder dat de Heere ons dit nog wilt geven!

Dan heeft ze ook niet een al te makkelijke start gehad. Gelukkig is ze nu weer lekker bij jullie. Heeft ze medicatie voor bloeddruk of hoe gaat dat bij zo'n kleintje?

13. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.851
    113
    Nee, ik ben nu ruim 8 weken. Precies hiervoor een miskraam gehad waardoor ik eerder een echo mocht. Alleen mijn ouders en mijn zussen weten het nu.
    De kinderen willen we het vanavond vertellen. Ze hoeft dan na Pasen pas weer naar school, misschien is dan het nieuwtje er een beetje af. En mogen zij het in het weekend aan de familie vertellen. (Schoonmoeder reageerde de vorige keer erg teleurstellend, dus geen zin om het zelf te vertellen)

Herkenbaar @mutskuh , zo dankbaar zijn dat je van de kwaaltjes geniet. Door de miskraam ervaar ik dat ook zo.

Wat naar @Hatsie, je baby zo ziek in het ziekenhuis. Maar nierbekken ontsteking hebben ze toch niet zomaar, zoeken ze ook uit hoe dat komt? En wat doen ze aan die bloeddruk?

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Fijn!

Hier niet zwanger en geen baby meer. Als het aan man ligt nooit meer. Ik weet het nog niet.

Jullie nog plannen voor het weekend? Wij gaan vanmiddag na school naar boord. Vrijdag en zaterdag varen en dan zondag gewoon thuis/kerk. Maandag kerk en savonds gourmetten bij mijn ouders

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    He wat leuk.

Hier nog iemand uit omgeving Rotterdam. Wij hebben 3 kinderen, van 8, 6 en 2.
    Van huis uit komen we beide uit de CGK, ik uit een middenmoot CGK en mijn man denk ik uit dezelfde kerk als @ElizaR ;) (BD?)
    Inmiddels zijn we hervormd en dat bevalt erg goed; fijne positieve, jonge gemeente. Mijn man is nu net uit de kerkenraad na een periode van 4 jaar (als kerkrentmeester) en dat geeft wel wat rust; ik vraag me echt af hoe anderen dat doen, zeker met een jong gezin.
    In onze woonplaats is ook een erg fijne positief christelijke school, waar we erg blij mee zijn.

16. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Ha @nelta, leuk om je hier te zien. ;)

@mutskuh en @wiedeltje, fijn dat het goed gaat!

@toch3 , klinkt als een rustig weekend! Hier gaan we richting Apeldoorn voor familiebezoek en verder nog niet veel plannen. Hopelijk valt het weer me en kunnen we lekker gaan wandelen ofzo.

Ja, die nierbekkenontsteking is wel onderzocht. In aanleg is er niets fout, maar het kan zijn dat er restschade is in de nieren. En de nieren reguleren de bloeddruk. Dus nu eerst nog een echo, een rontgenfoto en regelmatige controle van de bloeddruk.

17. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.851
    113
    @toch3 dat zei mijn man na nr 2 en 3 ook. Maar nu zwanger van de vierde en hij is er ook erg blij mee.

Morgen is mijn man vrij onverwachts. Gaan we s morgens zwemmen met de kinderen. Heerlijk! Zondag komt mijn zusje en ik verwacht dat we maandag naar m'n schoonouders gaan.

Spannend die onderzoeken!

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier is het juist andersom; mijn man zou nog wel willen, maar ik moet er (voorlopig) echt niet aan denken. De afgelopen tijd/jaren zijn zo druk geweest, dat ik nu last heb van overspannenheidsklachten. Eerst maar eens wat rust en dan zien we wel verder.

19. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hoi!
    Mag ik met jullie meekletsen?
    Ik ben Mirjam, 39, getrouwd, mama van 4 kinderen. 3 zoons (L. is bijna 9, C. is 2 en R. is 3 maanden) en 1 dochter in de hemel.
    Wij zijn lid van de Ger. Gem, hier in Ridderkerk (Slikkerveer) Kleine, fijne en warme gemeente waar we ons erg thuis voelen.
    Ik ben sinds 3 weken weer aan het werk (oncologieverpleegkundige), na mijn verlof en oeh...wat keek ik daar naar uit... Heerlijk vind ik het! Ik werk 1-3 dagen per week op 0-urenbasis, soms ook wel een week of 2 niets en alleen als mijn man thuis is voor de jongens.

Op FB ben ik wel bij wat groepen aangesloten, zoals Christelijk Opvoeden en Bewuste Mama`s. De laatste doe ik niet veel mee, de eerste laat ik me nog wel eens verleiden tot discussie. Ik schrik soms erg van hoe vaak mensen zeggen dat iets wel moet kunnen waarvan ik denk: hoe verantwoord je dat dan naar God? Daar trek ik me soms te veel aan.
    Toen ik net getrouwd was doolde ik nog wel eens rond op het forum van Refoweb. Tijdens de 1e zwangerschap op het forum van Mama&zo.

Hmmm, vrijdag en zaterdag ga ik werken. Zondag 2x kerk en maandagochtend kerk en in de middag naar mijn schoonmoeder die dan jarig is. Wonen ruim 5 kwartier bij ons vandaan, dus komen er niet maandelijks.
    We hopen dan mijn schoonzus en zwager nog even te zien en spreken, die vertrekken dinsdag naar de Fillipijnen om hun adoptiedochter op te halen!

Nu even snel lunchen, de jongste 2 liggen op bed, maar R. is ziekjes, koortsig en begint onrustig te worden dus die zal ik zo wel beneden halen voor zijn flesje. Vanmorgen nog even bij de huisarts geweest met hem, maar geen reden tot zorg als hij niet zieker wordt. Ik houdt mezelf ook al een week op de been met paracetamol en ibuprofen, daar zal hij vast wat van opgepikt hebben.

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

He das wel heel vlakbij

Deel Deze Pagina