geregeld nog samen met partner weg zonder kleintje?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door esje91, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij proberen in ieder geval 1x in de maand samen wat te doen, lukt helaas niet altijd maar soms die maand daarop weer 2x.

mijn man werkt in de horeca en ik op kantoor dus we zien elkaar sommige weken bijna helemaal niet (laat thuis/vroeg op)

Ik vind het wel heel belangrijk om ook veel aandacht aan elkaar te blijven besteden.

volgend jaar willen we misschien ook een weekje samen weg, even echt weer tot elkaar komen.

2. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18

Bios houdt vriend niet van, dus als ik ga dan ga ik met vriendinnen of zussen en blijft vriend thuis, theater zelfde verhaal. Sauna gingen we al vrijwel nooit heen. Avondfeest waar we beide heen gaan gaat ze mee inderdaad. Dus we gaan of met z'n allen, of een van ons blijft thuis.
    Ze gaat voor mijn werk al 2 dagen naar de opvang en soms tussendoor nog wel eens een uurtje naar m'n moeder als ik moet werken. Dat vind ik zat, ik wil haar dus niet ook nog wegbrengen om zelf iets leuks te gaan doen. Maar dat is een keuze die ieder zelf maakt natuurlijk.

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Nee doen we eigenlijk nooit ivm gebrek aan oppas. Geen grootouders meer en ooms en tantes wonen te ver. Oppasmeisjes hier durven gewoon 10 euro per uur te vragen waardoor een avondje uit al gauw onbetaalbaar wordt. Dus helaas...

Deel Deze Pagina