Nog steeds een flubberbuik en wie ook moeite met gewicht?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dani11, Aug 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hoiiii,

Ik ben nu de 25 weken gepasseerd en heb echt nog zo'n puntbuik dus alles zit van boven :( Heb nog echt een gleuf ertussen zitten en ook mn buik is nog flubberig en totaal niet strak. Nou ben ik niet de slankste, maar wie had dit ook en rond welke week kwam bij jou echt die mooie zwangere buik? Nu lijkt het in bepaalde kleding of ik teveel heb gegeten ha ha en ben toch al bijna 6 maanden.....

Verder woog ik voor ik zwanger raakte net 99.9!
    Heb dit tot gisteren weten vast te houden met precies 25 wkn, nu zit ik op 100.1
    Vind dit echt vreeeeselijk!
    Wist vantevoren dat het zou gebeuren, maar heb toch moeite met die 100 grens....hoop dat het gaat meevallen!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,334
    36,195
    113
    Ik had dat ook wel, maar na de 25 weken ging het bij mij echt heel hard met de buik hoor, echt een ronde buik heb ik nu.

Qua gewicht, ik zit nu op 98 kilo, dus ook voor mij komt de 100 grens heel hard dichtbij, denk dat ik dan ook even heel hard moet slikken, maar ja, ik probeer het er straks wel weer af te krijgen.

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb wel een mooi rond buikje maar aan de onderkant heb iik ook nog steeds een flubber buikje.
    er begint wel meer een vorm in te komen dat zegt mijn man ook wordt steeds een ronder buikje. maar volgens mij die flubberbuik die onderaan zit die wordt bij mij niet meer strak denk ik.
    ik heb gewoon broeken aan met een lage band dan lijkt je buik het mooist in kleren. ik heb 1 jurk maar die is zwart en dat kleed ook wel mooi. maar voor mij geen tunieken en rokken want dat is niet echt een mooi gezicht!
    ik ben niet de 100 grns gepasseerd maar wel de 70 kilo grens. dat was voor mij ook heel moeilijk. ben namelijk maar 155 dus niet echt groot.
    gewoon genieten van je zwangerschap of je nu een ronde een punt of flubber buik hebt er zit wel een klein beepje van jezelf in dus trots moeten we zeker zijn op ons buikje!

liefs

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb nu inmiddels een echt ronde buik maar ik draag wel volledig van voren. ik denk dat mijn buik met 32 weken helemaal rond was. heb alleen een "flap" onderaan hangen, das minder.

en gewicht... tja ik begon met 112 kilo (ben wel erg lang, ruim 1.80) en zit nu op 124. tot 23 weken niets aangekomen en nu houd ik heel veel vocht vast. het is niet anders.

5. mikki

mikki Actief lid

Oct 1, 2007
    293
    1
    0
    Rotterdam
    Hoi Dani,

Maar dat is toch hartstikke netjes, nauwelijks aangekomen! Je zult toch iets aankomen, dat is onvermijdelijk, maar ik vind het knap hoor! Bij mij zit er al 10 kilo aan!!! Ik begin nu (bijna 28 weken) pas echt een ronde buik te krijgen. De laatste paar weken gaat het ook erg hard, ik hoor bij meer dat dat zo is.

6. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Hoi Dani, Ik zit zelfs in een nog iets zwaarder maar wel een soort van zelfde schuitje. Ik had ook echt moeite met aankomen (psychisch), juist omdat ik er net 10 was afgevallen. Mijn VK zegt dat als je al wat zwaarder bent, het echt niet heel hard hoeft te gaan. Ze gokt dat ik rond de 6 ga aankomen en onder de 10 is mijn eigen doel. Dan blijf ik tenminste onder het gewicht dat ik had toen ik zo was afgevallen. Als je maar niet gaat lijnen, dat is het belangrijkste! En tja, als er ineens 10 kilo vocht aan komt bij me, kan ik daar niks aan doen, maar ik heb goede hoop dat het niet gebeurt.

Gewoon blijven doen wat je deed meis, want in mijn ogen doe je het perfect!

Oh en die flubberbuik, heb ik ook, maar nu rond de 30 weken wordt ie steeds mooier en harder omdat je kindje er steeds dichter tegen aan gaat zitten, dus no worries - ook dit komt goed!!

7. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ja ik heb er moeite mee omdat ik ook klein ben 1.62 dus ben zo'n propje hihi en de vk begon er straks ook over en dan denk ik grrr ja ik weet het :D Maar fijn om te horen dat ik het netjes doe dat is ook wel zo heb er in het begin vooral wel heel erg op gelet moet ik zeggen......maaaar ben het ermee eens dat ons beebke het allerbelangrijkst is dus die kilo's ach daar werken we straks maar weer aan :) En mn buikje moet ik dus nog maar even geduld voor hebben komt goed!

8. Precies! Het gaat om je kindje, niet om hoe laag je gewicht blijft ;)

Ik heb tot januari (was eind maart uitgerekend) een bijna-onzichtbare buik gehad. Met 30 weken groeide ik ineens superhard (striae, hoeraaa!) en kreeg ik eindelijk ook een grote babybuik! :D

9. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Danni,

Jeetje mina zo weinig maar aangekomen dat is toch echt hartstikke knap! Dat is mij dus niet gelukt. Ik ben 1,67 en woog 94 en ben nu net over de 100 heen. Baal ik van maar ja. Ik had afgelopen periode dan ook echt een enorme zoetbehoefte. Ik kon er niet vanaf blijven en doordat het op mijn werk lastig ging werd dat versterkt. Je kent het vast wel de troost van zoetigheid....
    Ik heb ook lang twee buiken gehad zal ik maar zeggen. Na de groeispurt van twee weekjes geleden wordt het nu langzaam een buik. Gelukkig. En inderdaad hallo striae. Natuurlijk krig jij ook een mooie buik en wees ondertussen maar ontzettend trots op je gewicht. Echt ontzettend goed zeg zo weinig aangkomen!!

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi meiden,

Bij mijn vorige zwangerschap had ik wel een hele mooie dikke ronde buik, maar toch onderaan nog wel een klein beetje flubber, maar ach, dat zie je toch niet met kleding aan.
    Maar ná de bevalling................tjonge jonge, dan heb je pas een flubberbuik onderaan zeg!!!Dat wil je niet weten.
    Heb het er nu nog niet af 15 maanden later, maar ben nu weer zwanger.................dus dan maar na deze!!!!
    Sorry...................maar ben wel eerlijk.

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ehm... dat wilde ik idd niet weten, ik wil dat flapje wel weg hebben straks!!

sportschool, here i come!! (heb al een sportmaatje geregeld en mijn abonnement gaat per 1 okt. gewoon weer in, pfew! ;) )

Share This Page