ouders 30 jaar getrouwd wat geef je?

Discussion in 'De lounge' started by Wondertje, Mar 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    de titel zegt het al mijn oouders zijn over 3 wkn 30 jr getrouwd wat is nou echt leuk om te geven
    ik heb nog een zusje waar ik het mee samen kan doen maar die heeft niet veel te besteden

2. Maia

Maia Niet meer actief

wij hebben voor het 30 jarig huwelijk van mijn ouders met mijn zussen en hun vrienden een foto laten maken.

3. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    das wel een idee
    maar nu zijn mijn ouders niet echt fotomensen.
    mjin schoonmoeder zou daar een geschikte kandidaat voor zijn
    maar mijn ouders niet echt.
    bedankt voor het meedenken

4. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hoi, mijn ouders zijn in juni 30 jaar getrouwd en wij geven ze een foto van mijn zus en ik met aanhang.
    en sturen ze een weekendje naar texekl met zijn 2.
    We geven ze een mandje met lekkere dingetjes en een heleboel enveloppen.
    de eerste is de postcode tot aan de boot, de 2e met geld voor de boot de derde met geld voor een kopje voor aankomst en zo verder.....

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Mijn ouders zijn volgende maand 40 jaar getrouwd en ze krijgen van ons (ik,mijn man,broer,schoonzus en kleinkinderen) een foto van ons allemaal op canvas en een weekendje Brugge.

6. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Een weekendje weg lijkt me heel leuk, en hoeft ook niet duur te zijn!

7. MacG

MacG Bekend lid

Mar 3, 2009
    538
    0
    0
    Of een Bongo: een bon die ze zelf ergens kunnen besteden http://www.bongo.nl/bongo/nl/ . Het nadeel is weer wel dat die bon misschien blijft liggen...

8. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    Wat vinden jullie van een etentje met het hele gezin betaald door ons of is dat te weinig?
    weekendje is al gauw wel duur volgens mij. en ik moet het uiteindelijk wel alleen betalen mijn zusje heeft echt niets te besteden

9. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

Oct 1, 2008
    745
    0
    0
    Ik weet niet of ze er zelf nog iets aan gaan doen? Een feestje geven oid? Wij zijn namelijk toen mijn opa en oma 50 jaar getrouwd waren uit eten geweest met het gezin en naaste familie. Ik heb toen heel veel foto's gemaakt en die later verwerkt in een mooi Hema album. Die hebben ze toen achteraf nog gekregen. En op de dag zelf hebben ze een bloemstuk in een mooie hoge schaal gehad. Misschien dat, dat een idee is?

10. MacG

MacG Bekend lid

Mar 3, 2009
    538
    0
    0
    Tuurlijk is een etentje niet te weinig! Lijkt me een hardstikke goed cadeau :).

11. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    jah en dan kan ik er altijd nog iets bij geven..
    moet nog effe denken wat.
    ze geven ons een vakantie thuis doen ze er niets aan dus vind het lastig wij krijgen vakantie maar ik heb niet de middelen om zoiets groots terug te doen vandaar dat ik het moeilijk vind

12. MacG

MacG Bekend lid

Mar 3, 2009
    538
    0
    0
    Het is een cliche, maar het gaat toch om het gebaar he. Maak je maar niet druk dat je ze geen vakantie kan geven.

Ik zou zelf heel blij zijn met een etentje, lekker en gezellig, altijd goed!

Share This Page