ja sorrie voor de warrige titel... ik haat strijken en ik ben er ook nog eens niet goed in... zo ook mijn man.... er bestaat zoeits dat je je overhemd over een ding heen doet en dat blaast dan op en er komt stoom uit.... binnen 20 seconden je overhemd uit de kreukel... hoe heet zo,n ding en waar koop je het... mag best wat kosten... wie o wie weet het??? gr Jose
ja een kennis van mij heeft hem ook gekocht, zal eens vragen waar, was iets van 300 euro, maarja als je elke dag overhemden nodig hebt.....
neeeeehhh ik haat producten van tel sell... geloof daar echt niet in.. volgens mij gebruiken ze het n hotels ook wel eens??? gr Jose
Bekijk bijlage 37981 Siemens TJ10100 Dressman automatische strijkmachine De Siemens Dressman TJ10100 automatische strijkmachine schiet u tehulp: u hoeft nooit meer overhemden te strijken! De Dressman TJ10100 automatische strijkmachine droogt en strijkt alle blouses en overhemden, voor dames en heren, met lange of korte mouwen. U hoeft alleen maar het nog natte hemd over de robot te schuiven. Het apparaat heeft 8 strijkprogramma's met een aangepaste duur voor zijde, viscose, katoen, linnen, flanel en iedere andere niet-rekbare stof. Groothandel Siemens TJ10100 DRESSMAN AUTOMATISCHE STRIJKMACHINE groothandel goedkope gratis kopen verkoop Siemens TJ10100 DRESSMAN AUTOMATISCHE STRIJKMACHINE
Eerlijk gezegt lijkt het me niet een heel degelijk apparaat ofzo. Ik vond dit ook nog: Huishoudelijke apparaten - Strijkmachine - Modern.nl
ik heb ze gezien bij media markt maar het is alleen voor overhemden voor de rest is het dan weer met het boutje
Ik heb er ook eens naar gekeken, maar volgens mij duurt het veeeel langer dan 20 sec. Echt een aantal minuten. Ook moet je het helemaal precies "aankleden" waardoor er nog steeds veel tijd/moeite inzit, vandaar wij hem toen niet genomen hebben.
Waarschijnlijk krijg ik iedere keer een halve hartverzakking als ik dat ding zie staan , ze zouden gewoon een apparaat moeten verzinnen die niet alleen je was wast, maar ook én droogmaakt én opvouwt én strijkt! Wauw, kun je goudgeld mee verdienen als je dat kunt uitvinden.....
Ik zie hoe schrkbarend duur zo'n ding is, maar in bijna elke plaats is wel iemand die als thuisbaa wasgoed strijkt. Is dat niet voordeliger??? En heb je ook gelijk alles gestreken, dus niet alleen de overhemden...
Denk dat als je gewoon op normale manier zou strijken je nog eerder klaar bent dan als je zo'n apparaat gebruikt .. Nou moet ik zeggen dat die stoommachine's wel errug handig vind, mijn moeder had er eentje in haar restaurant en toen gebruikte ik hem wel eens .. Ideaal .. maar ze zijn wel duur zeg, jemig ..