Mijn vriend en ik hebben besloten dat we binnenkort gaan trouwen We willen het klein houden want aangezien er een kleine meid op komst is kost dat ook al genoeg. Nou ben ik me echt rot geschrokken van de prijzen van trouwringen. Heeft iemand misschien tips waar ik kan kijken voor ringen ? Alvast bedankt meiden
Atlantis trouwringen voor wie zich onderscheiden wil, ook voor sterrenbeeldringen heeft ook een webshop
We hebben ze in Belgiƫ naar eigen ontwerp laten maken bij Trouwringen - Fede di Oro. Dat scheelde voor mijn ring alleen al zo'n 800 euro met de Nederlandse prijzen voor standaard ringen met het hetzelfde aantal diamanten.
Ik weet natuurlijk niet waar je woont maar in Leiden zitten een aantal Turkse juweliers die trouwringen aanbieden vanaf 200 euro per set Het zijn dan wel hele simpele ringen maar wel mooi
Gefeliciteerd!!! Wil je perse trouwringen? Zodra het woord trouw ervoor komt, is de prijs tig keer zo hoog. Ik ga 10 mei volgend jaar trouwen en ook wij vonden trouwringen veeeeeeeeel te duur! We hebben gekozen voor stalen ringen en waren voor de set 52 euro kwijt!
Wij hebben onze trouwringen van www.ebay.de Onze ring is dan goud/witgoud en die van mij heeft een steentje er in. Goudtype 585. In de winkel kostten ongeveer dezelfde die wij hebben 1000 euro of meer en wij hebben ze vooor 387 euro. Normaal kostten deze 990 euro. Dit is gewoon van een juwelier die op ebay verkoopt.
Wij hebben ze idd ook van Lucardi.... goedkoopste ring was gratis en we waren uiteindelijk iets van 200 euro kwijt
Wij hebben ze idd ook bij lucardi juweliers vandaan. waren geloof ik 300 euro per set kwijt. Hebben gewoon simpelen gouden, zonder steentjes ect.
ItaloDesign Trouwringen scheelt zeker de helft!!! Wij hebben ringen die normaal bijna 2000 euro moesten kosten (bij juwelier, zelfde dikte, steentje en ook combinatie wit en geelgoud) en kosten hier "maar" 600 euro dus is zeker een aanrader, erg betrouwbaar en snel! Een nadeel ze zitten helemaal in Heerlen MAAR ik geloof dat ze ook aan huis komen!
Wij zijn naar de juwelier gegaan en wouden zilveren trouwringen en voor 2 stuks waren we 48 euro kwijt. We stonden echt te klapperen met ons oren toen hij de prijs noemde maar ja we vonden ze gewoon erg mooi..
Wij hebben zilveren vriendschapsringen, hier staat de datum in dat wij bij elkaar zijn gekomen, en hier laten wij de datum van ons trouwen gewoon bij graveren aan de binnenkant, deze ringen zijn vrij dik en bevallen ons goed
Wij hebben ringen van Martinshof....super kwaliteit en ik vind ze erg mooi Martinshof trouwringen en sieraden. Dit zijn onze ringen...allen heb ik 13 diamantjes. Dit merk zit wel aan de bovenklasse qua prijs volgens mij...
vind het echt verbazingwekkend hoeveel geld er aan trouwringen word uitgegeven zeg... pffff, Wij gaan trouwen samen in het gemeentehuis (romantisch he ) omdat we dan voor de kleine en ons tweeen in 1 keer alles afgedekt hebben ook met erfrecht e.d., we hebben namelijk wel samenlevingscontract maar geen testament. vind de ringen allemaal echt super mooi, maar ik persoonlijk reis liever naar een mooi werelddeel voor maar is ofcourse completely personal, vind de ringen wel erg mooi allemaal
Wij hadden vind ik zelf erg dure ringen ringen (2400 euro) maar het is iets wat altijd blijft, en heb geen zin om dan met kwalitatief slechte ringen te zitten, en dit waren we enige die ik voornamelijk mooi vond... Ennuh...Waarom niet beide doen als beide kan Kijk als er een kleintje opkomst is is een ander verhaal, maar wij hebben ook lang gespaard voor ons huwelijk...is inmiddels alweer 3 jaar geleden. BTW. TS: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
wij hebben ringen van boccia die van mij 160 van mn vriend 40 wij gebruiken deze ringen ook gewoon als we gaan trouwen in feb. Dan laten we ze graveren
Oh ja voordat ik het vergeet...wij hadden redelijk goedkope verlovingsringen...deze waren van titanium en erg mooi. Van het merk Boccia Boccia We waren volgens mij 75 euro kwijt voor 2 ringen
Lucardi juweliers. Hier hebben ze meestal een aanbieding van 2 halen 1 betalen. Wij zouden dit ook doen toen wij gingen trouwen, echter hadden ze toen een levertijd van 6 weken en toen gingen we over 4 weken al trouwen