Sorry hoor meiden, wou even m,n blijheid met jullie delen. Vandaag nog precies 4 weken en dan komt mijn man eindelijk weer thuis Hij is dan bijna 5 maanden in Afghanistan geweest (militair) en heb nu pas het gevoel dat we echt gaan aftellen. Denk dat hij de kleine Emily niet meer terug herkend, was echt nog een babytje toen hij ging en nu al een echte meid aan het worden Voor de kinderen komt het eind ook bijna in zicht, aangezien het stickerbord bijna vol is en de stickerdoos bijna leeg
Dank je wel meid! Ik vind het ook knap van mezelf haha, ben helemaal kapot zal ik ook wel eerlijk bekennen Geen familie in de buurt, en oppas alleen als ik werk, dus vind het erg pittig. Zal blij zijn als ik een keer tot 8.00 kan uitslapen weer (ipv nu elke ochtend 5.00) Nou blijft ie voorlopig maar thuis heb ik besloten
Voor uitzending 2 jaar, oefeningen 3 maanden. Maar die oefeningen vond ik nooit zo erg, zijn altijd maar een paar weekjes dat overleven we wel
Wat fijn zeg! Resoect hoor, voor de mannen en vrouwen daar als voor de mensen aan het thuisfront! Nog maar een paar weken en dan is hij er! Min broer heeft 5 maanden in Joegoslavie gezeten dus ik weet een beetje hoe de laatste weken voelen.
Wat heerlijk dat het einde in zicht is! Ik weet precies hoe het is, mijn man is ook militair en heb hem ook meerdere malen moeten missen. Nog ff doorzetten, hij is bijna weer thuis!
Wat een lieve reacties van jullie! Doet me echt goed, wou het gewoon heel graag met jullie delen dan lijkt het allemaal nog meer werkelijkheid te worden
Ohja, hoe doe jij dat met het stickerbord. Mijn man is namelijk nooit op de juiste datum terug gekomen, eigenlijk altijd iets later. Hoe leg jij dat de kids uit? Want die denken natuurlijk, stickerbord vol...papa komt eraan.
Hehe dat probleem hadden wij ook inderdaad, hij komt 2 dagen later aan dan de geplande datum. Ze mogen om en om een sticker plakken, en we zijn een paar keer weggeweest in een weekend. Dan heb ik ze 1 sticker laten plakken ipv 2, ze hebben er nooit om gevraagd of overnagedacht verder dus zou hebben we er dagen bij "gesnoept". De aankomstdatum staat nu vast, aangezien het hotel waar ze de laatste dag zitten vol is, en diezelfde dag een nieuwe groep daar aankomt.
Wat fijn! Kan je hem eindelijk weer vasthouden. En voor je kinderen ook zo fijn. Heerlijk meid! Had jij niet een tijd terug een topic geopend dat hij weg zou gaan?
Nee dat was ik niet, heb het ook heel lang voor me uit geschoven en het is echt enorm zwaar geweest maar ben zo blij dat hij straks gewoon weer lekker thuis is
Oke dan was dat een ander zp lid. Kan ik me indenken.word vast een emotioneel moment. Mijn buurman is ook 5 maanden op oefening geweest.
Wouw, wat knap van je dat je het zolang alleen redt met drie kindjes zeg! Super dat het einde in zicht komt, kan je weer lekker genieten van je complete gezinnetje! Succes nog de laatste weken!
Volgens mij heeft ze zelfs 3 kindjes! Ik vind je een bikkel, diep respect voor je! Heerlijk voor je dat je kan aftellen nu!
Goh, respect hoor, met 3 kleine kinderen zo lang alleen. Ik heb er twee klein en ben maximaal 4 weken alleen. En dat vind ik al best pittig. Fijn dat hij er bijna weer is. Heerlijk.
Oh wat fijn meid!!! En wat een heerlijk gevoel wordt dat als je m door de deuren ziet komen en hem eindelijk weer vast kan houden!! Ik vind het altijd heel knap van de vrouwen, vond het zelf echt zwaar. Ben ook blij dat er nu geen uitzending op de planning staat. Succes de laatste weekjes, duren zooo lang!
Heb gewoon tranen in m,n ogen van jullie reacties, zo lief! Doe het echt niet allemaal goed hoor, heb een vrij kort lontje en dat is voor de kinderen ook niet altijd leuk, maar ja slaapgebrek en stress doen helaas een hoop. Maar nu kunnen we echt aftellen en voel ik me elke dag beetje bij beetje weer vrolijker worden