Wij houden elk jaar sinterklaas met mijn familie, jongste zusje was 7 toen ze tante werd Wij kopen voor iedereen dan iets maar ben nu inspiratieloos. Wil liefst 1 ding wat voor iedereen kan en max 5 euro gezien het aantal leden (extraatje, er worden ook surprises gemaakt). Leeftijden van 15 tot 55 ofzoiets (evt kinderen 0-7), mannen, vrouwen, getrouwden, vrijgezellen... Mijn zus had bijv vorig jaar voor iedereen een mok met koffie of thee of chocomel dingen erin met wat chocola. Chocoladeletters krijgen we nog steeds van ma dus dat valt af
Een leuk paar sokken, smaakje thee, kerstbal, douchegel, zakje snoep, tijdschrift Dit zijn dingen die ik afgelopen jaren gegeven heb. Wel gepersonaliseerd voor iedereen iets passends
Voor de vrouwen oliebollen en voor de mannen ern fles champagne en voor de kinderen een kindervuurwerkpakket.
Iets ludieks wat je samen kunt of moet doen bijv kaartspel, vlieger, knutselspulletjes, etc met daarbij een kaartje van een datum en tijd waarop iedereen is uitgenodigd om samen dit te gaan doen.
Voor de vrouwen Geurkaars Zo een geur brander Je hebt bij kruidvat nu een merk geen idee hoe het heet met doucheschuim zit in een driehoek fles en leuke kleuren en met allerlei uitbreiding en niet duur. Voor de mannen Kraslot Misschien afgezaagd maar ook iets voor onder de douche van axe ofzo Zo een zilverscherm voor op het voorruit als het vriest met een antivriesspray en krabber erbij. Geurpoppetje voor in de auto