Zoals de titel zegt, wat ga jij doen? Doe je gek en neem je een frisse duik? Of heb je juist een luie dag in pyjama? Of doe je zoals ik? Ik ruim vandaag de kerstboom en zooi op. Daarnaast zet ik de nieuwe krabpaal in elkaar en doe ik de noodzakelijke wasjes. Just an ordinary day Mijn man slaapt nog, die word vast rond het middaguur wakker En jij?
Mijn man gaat vanmiddag met de meiden op familie bezoek. Ik blijf om meerdere redenen thuis. Verder zit de eerste was al in de machine en ga ik zo de keuken eens zoeken uh opruimen.
Kerstboom opruimen en verder niks. Kapot vervelen denk ik. Als het weer meezit nog even een wandelingetje.
Wij gaan straks eerst lekker de kerstspullen opruimen, man moet de straat en voortuin schoonmaken en verder lekker bankhangen. En vanmiddag naar Mn schoonouders
Wij rijden zo terug naar huis, na een paar dagen ‘vakantie’. We lunchen onderweg ergens en zijn halverwege de middag thuis. Dan kunnen we rustig opruimen en morgen is het weer een gewone dag als altijd.
Wij gaan vanmiddag naar mijn opa en oma. Maar ik moet nog een paar appelflappen bakken en wat hapjes voor de jongste afmaken. Verder alleen de was, even stofzuigen, dweilen etc. Eigenlijk een dag als alle anderen
Wij zijn gisteren teruggekomen van de wintersport. Dus wassen en de zooi opruimen. Een uurtje naar mijn zus, want mijn dochter mist haar nichtje en BFF enorm Vanmiddag naar schoonouders voor een borrel. Aangezien wij er eigenlijk nooit zijn met kerst en oud en nieuw is dit wel een keer erg leuk.
De hond even uitlaten. Hij is er gisteren maar weinig uit geweest. Kattenbakken scheppen en katten knuffelen, buiten rommel opruimen. Als ik tijd over heb kerstboom opruimen. Vanmiddag werken tot 1 uur.
Kerstspullen opruimen en hopelijk mijn vriend aanzetten tot wat achterstallige klusjes Maar nu nog even lekker luieren met dochter en de tablet.
Kinderen gewoon om 6.30 wakker, zoals altijd. Ik de eerste "dienst", ben sinds 6.30u beneden met ze. Mijn man slaapt. Over enkele minuten wisselen, ik nog even terug naar bed (ik slaap makkelijk weer in), mijn man beneden met de kinderen. Ze spelen de ochtend in pyjama. Straks samen lunchen met allerlei broodjes e.d. Vanmiddag rond 13.00u naar mijn moeder, voor een uurtje of 2. Daarna misschien nog naar mijn schoonvader, ligt eraan of hij nog griep heeft. Anders gewoon lekker thuis. Kerstspullen zijn hier al 2 dagen geleden opgeruimd
Ik heb net de kerstspullen opgeruimd em straks even langs m’n ouders, rondje lopen. Was kort nachtje maar ja m’n baby en peuter doen niet aan uitslapen
Hier een gewone dag. Straks nog naar een verjaardag. Vanavond iedereen er weer op tijd in, morgen gewoon werken/bso/kdv.
Ik heb nog geen idee. Ik denk dat we vandaag gewoon thuis zullen zijn. Ik heb ook geen idee wat ik zou moeten doen.
De kerstzooi opruimen. Vanmiddag gaan we naar me schoonouders daar eten we ook mee. En vanavond optijd naar bed