Lieve Meiden, Ik ben nu 18 weken zwanger en heb sinds een week (vooral aan het eind van de dag).. een heel apart gevoel in me buik, het voelt hard rond mn navel en aan de linkerkant en het doet ook pijn als ik een beetje in elkaar ga zitten alsof er iets dwarszit ofzo...Hoort dit erbij? herkent iemand dit en wat zou t kunnen zijn? Groetjes Shenna
`miss. harde buiken? als het aan het einde van de dag is is het een teken dat je wat te druk bent geweest en dus lekker moet relaxen. Hoort erbij!
dankje voor je reactie, is dat niet al een beetje vroeg dan harde buiken of is dat normaal? xxx Shenna
Shenna, Ik ben nu ook 18 weken, en heb ook last onderin mijn buik, vooral ook bij lopen zo nu en dan! Ik denk dat dit de groei is omdat het nu ook wel hard zal gaan met de buikjes!
Ik denk ook dat het misschien harde buiken zijn. Ik weet niet of het vroeg is.... Misschien een beetje rustiger aan doen?
ik heb het ook al een tijd en volgens mij kunnen het ook organen zijn, die worden ook alle kante op gedreven natuurlijk, ik maak me geen zorgen, en idd als je even rust neemt gaat het bij mij weer weg.
kan ook zijn dat je te druk bent geweest overdag en daardoor harde buiken krijgt. Dat kan zo vroeg wel hoor. Ik had t ook, en dan wist ik gewoon dat ik te veel had gedaan.
yep, hier ook soms precies zo'n gevoel! Kan dan ook idd niet een beetje ingezakt zitten want doet idd erg pijn!
Hier ook zo'n raar gevoel. Het houd een beetje het midden van spierpijn en krampjes en een heel hard aan voelende buik. Lijkt mij ook nog wel vroeg voor harde buiken toch?