HTC Sensation vs. Samsung galaxy S2

Discussion in 'De lounge' started by kiss87, Jun 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

htc sensation pf samsung galaxy s 2

1. Htc Sensation

2. Samsung Galaxy S2

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Welke telefoon vind jij beter/mooier welke zou jij kiezen?

Htc Sensation of de Samsung Galaxy S2?

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,042
    1,860
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou absoluut gaan voor de samsung.
    Het schijnt echt een geweldige telefoon te zijn!
    Mijn man wil hem heeeeel graag hebben....maar ik vind hem nog te duur.

3. simple

simple Bekend lid

Dec 3, 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik heb de sensation en ben we tot nu toe tevreden over. Alleen t blijft een smartphone dus veel se batterij opladen. Zeker 1 keer in de 2 dagen.

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Ja, die Smartphones vreten batterijen, heb nu nog een Blackberry en das hetzelfde verhaal. Al schijnt de batterij van de Samsung ietsjes beter te zijn.

Verder nog mensen die ervaring hebben met 1 van deze telefoons?

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ooooh ik wilde vorige week nog een iphone 4 maar nu zag ik een samsung, wauw die is mooi zeg! En snel...ow ik ben verkocht...maar helaas ik zit nog tot aug volgend jaar vast aan mijn abonnement en gsm dus ook....balen!
    Misschien ga ik nog wel een los toestel kopen....of niet 500 euro is wel veel geld....

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

May 25, 2011
    1,534
    0
    36
    Friesland
    Mijn man heeft de samsung en vindt hem helemaal super... ik heb een Iphone en vind die super (ben een echte apple fan)... sensation ken ik verder niet, maar samsung komt wel goed uit de testen ed...

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Kan je mij vertellen wat de Iphone wel allemaal kan wat de samsung niet kan en andersom?? Misschien dat ik hiermee zelf ook nog een keuze kan maken, als ik al een keuze kan en ga maken ;)

8. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ik heb mij dezelfde vraag gesteld en afgelopen weekend de HTC Sensation besteld. Waarom?
    - Ik vond de Samsung Galaxy S2 teveel plastic fantastic. Hij voelt niet echt stevig en lag niet lekker in de hand.
    - De HTC voelt veel robuuster aan dan de SGS2 en voor een lomperik als ik ben, is dat echt een must ;)
    - HTC Sensation heeft de Sense (3.0) schil en die spreekt mij meer aan dan de interface van de SGS2.

Hoewel de SGS2 hier-en-daar wat betere prestaties heeft dan de HTC Sensation, moet je je afvragen wat voor gebruiker je zult zijn:
    - Ga je hem rooten en/of flashen? Met andere woorden: het betere tweakwerk? Ja, dan heb je misschien wat meer aan de betere prestaties van de SGS2.
    - Ga je alleen voor het basis-tweaken en verder bellen, sms'en, filmpje kijken en/of wat internetten, dan zul je vrij weinig merken van de verschillen tussen de SGS2 en de HTC Sensation.

Ik heb de Sensation uiteindelijk hier besteld:
    HTC Sensation Black met abonnement - Algebeld.nl (maar dan de simlockvrije en unbranded versie, dat is voor mij echt een must!).

Nog een aantal reviews:
    - o.a. vergelijking tussen HTC Sensation en SGS2: HTC Sensation vs. Galaxy S II vs. Optimus 2X: Head to head - GSMArena.com
    - review SGS2: Samsung Galaxy S II review -- Engadget
    - vergelijkend filmpje HTC en SGS2: http://www.youtube.com/v/gAuNsHPnK3I&hd=1&autoplay=1&rel=0&fs=1&showsearch=0&showinfo=0&iv_load_policy=3&probably_logged_in=0
    - uitgebreide review HTC Sensation: HTC Sensation review: Front-page stuff - GSMArena.com

Succes met je keuze! :)

9. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ik typ dit bericht op m'n HTC Sensation en hij bevalt super! Heb je al een keuze gemaakt?

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Uhm... de S2 is dus een andere dan de gewone Galaxy S begrijp ik?
    Want dan geen ervaring, ik heb de gewone galaxy S (heerlijke foon trouwens)

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Ja de S2 is de nieuwste, en ik denk dat ik er overuit ben dat het de S2 wordt ipv de htc sensation. De meeste reviews zijn positiever over de Samsung, al schijnt de HTC ook een super telefoon te zijn.
    Het was lastig, maar denk dat de samsung beter bij mij past!

Bedankt voor de reacties!

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Ik ben jaloers....wil m ook echt! Maar ja mijn abonnement loopt echt pas aug 2012 af...om dan een los toestel te gaan kopen nu....mag niet van mijn mannetje hahaha:p

13. Locusta

Locusta Niet meer actief

Zoals ik al zei, maakt het, als je niet gaat rooten, qua prestaties niet uit. Dan voldoen beide telefoons prima en zul je zeker niets merken van de verschillen, neemt dat maar van mijn aan ;) Maar als je denkt dat Samsung beter bij je past, moet je daar voor gaan :)

Share This Page