Weet of heeft iemand hier een leuke geremde loopwagen? Wij willen Ratababy graag zo'n wagen cadeau doen voor zijn verjaardag maar hij durft nog niet echt alleen te lopen en zelf opstaan vindt hij ook nog eng (hij kan het wel! *trots*). Anyways, ik ben bang dat wanneer hij zich aan zo'n normale loopwagen optrekt, hij keihard die wagen op zijn gezicht krijgt omdat de wielen natuurlijk meteen beginnen te rollen. Dus we zoeken een geremde. Heeft iemand tips?
Hier ook de nijntje loopauto Is echt fijn dat je hem stukje voor stukje lossen of vaster kan draaien! Liefs Deb
Ik heb een houten loopwagen, maar die gaat inderdaad nog te soepel dus loopt ze liever langs alle meubels en pakt dan de kinderstoel vast om daarmee de oversteek te maken. Geen tips dus helaas
Itt tot eerdere berichtjes vond ons meisje de geremde (Nijntje)wagen maar niets! Ze was al een beetje gewend aan schuivende stoelen en een over de vloer schuivende houten babygym om achteraan te lopen. De geremde wagen was dus voor haar vreemd: schoof helemaal niet naar achteren en maar stroef naar voren, en moest ze dus niets van hebben. (Verder vond ik m erg lelijk en biedt ie helemaal geen ruimte voor eigen creativiteit, stom ding dus en direct teruggebracht naar de winkel....)
Hmz ik vind die Nijntje wagen best lelijk eigenlijk. Liever zou ik een houten hebben! Volgens mij wil ik weer eens iets onmogelijks.
Maar het duurt ook nog ruim een maand voor je kindje jarig is dus wellicht loopt hij dan al wat zekerder? Er zijn houten geremde wagentjes hoor, maar ik vind het vervelend dat je die in bijna geen enkele winkel kan uittesten!
Hij is niet geremd maar heb vandaag de woezel en pip loopwagen gekocht. Het is hier een groot succes. Hij valt niet om bij het optrekken. Hij rolt ook niet veel te snel. Had zelf ook een topic over. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/311559-welke-houten-loopkar-kiezen.html#post11207700