kruik in bedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door abbey, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    hallo allemaal,

ons meisje is nu 2,5 week en ze heeft overdag geen kruik meer..snachts hebben we nu 1.. ze ligt vanaf vandaag in een wieg en niet meer in de kinderwagen bak op de grond naast ons bed...dus ik vroeg me af kan ik ook gewoon de kruiken weglaten snachts? ze houd overdag prima haar temperatuur..en snachts (welliswaar met kruik) ook..maar kan ik et proberen om et zonder kruik te doen? aangezien de verwarming op onze kamer ook een beetje aanstaat snachts en ze dus nu een stuk hoger ligt??

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja hoor, je kan het best proberen. Als ze toch wakker wordt omdat ze het koud heeft, of als je voelt dat ze toch wat te koud is kan je altijd weer een kruikje maken.

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wij hebben de eerste maanden altijd een of twee kruiken gebruikt. Ze kon zichzelf ook niet goed warm houden. Maar de overgang van wiegje naar ledikant is voor zo'n kleintje best groot, dus ik zou er wel een kruik bijleggen, al is het maar aan het voeteneind.

4. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Wij deden bij Ymke vaak even voorverwarmen met een kruik. Ook na een voeding even lekker een kruikje erin. Is het niet zo koud als ze in het wiegje wordt gelegd.

En anders ... even voelen of ze het warm genoeg heeft vannacht.

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij hebben na 2 weken de kruik alleen nog gebruikt om het bedje voor te verwarmen.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben 's nachts de kruik gebruikt tot ze 1 maand was geloof ik. Ze had het best wel snel koud en had die extra warmte echt nodig. Ik zou gewoon even kijken of het gaat zonder kruik

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier was de kruik er met een week al uit (dag 6 terug uit zkh). Hij had het gewoon niet nodig.

Ik neem aan dat je nog een nachtvoeding geeft? Dan kun je dan even tempen, mocht de temperatuur dan toch wat lager zijn, kun je alsnog een kruik doen..
    Maar meestal bij te koud piepen ze wel, te warm is enger omdat ze daar suf van worden..

8. tulip

tulip Niet meer actief

Ik zou idd even de temperatuur in de gaten houden, als ze lekker verder slaapt dan kan het wel hoor.
    Ik had de kruik er met een maandje uit, omdat ik dacht dat het goed was. Ze voelde wel warm, maar ging slechter slapen, dus de kruiken terug gedaan en ze sliep weer beter. Ze had het dus gewoon koud. Ik heb ze tot 4 maanden gebruikt, wel op advies van de HA, want ondanks dat ze wel lekker aanvoelde bleek haar temp toch te laag te zijn. Ik zou dus zoals deepfreeze zegt, tussendoor even tempen.

Deel Deze Pagina