Ik hoor vaak vrouwen zeggen dat voor ze de weeen kregen al wat gerommel in de buik voelden... iemand dat ook gevoeld? wat moet ik me daarbij voorstellen? wat word er precies bedoeld met gerommel?
Ik voelde ook allebei de keren niks van gerommel,, ze waren wel heel stil de laatste paar dagen in de buik..en bij ze alle2 snachts de weeen begonnen
haha sonja!lig dubbel hier ook geen idee wat daarmee bedoeld word.ik had al vanaf week achttien harde buiken dus als ze daarmee rommelen bedoele heeft het bij mij wel superlang gerommeld hihi hier is het op gang gebracht omdat ik zwangerschapsvergiftiging had dus kan je niet helpen
Nou ik heb al 2 weken gerommel in mn buik in de vorm van steken, krampen en verschrikkelijke menstruatiepijn. Maar nog geen baby, bevalling, weeen, vruchtwater, slijmprop of whatever.... dus denk niet dat dat opgaat....
Bij mij is het sinds 2 dagen ook aan het rommelen! Ik heb steken, krampen, ben onrustig word 3/4 keer per nacht wakker, maar voor de rest nog geen tekenen voor de bevalling.. Hoop stiekem wel dat het voortekens zijn! Maar als ik het bericht van Lovelylonnes lees is die hoop voor niks..
Nee Vlindertje, helaas, ik word idd ook een aantal keer per nach wakker, kan de slaap niet vatten, pas smorgens alsmanlief weg is slaap ik even lekker waardoor ik pas om 11 uur opsta... Af en toe ook een behoorlijke kramp, dat geeft me meteen hoop maar die komt dan vervolgens niet terug... En soms inderdaad zoo onrustig! en mn nesteldrang komt weer terug, wil alles oporde hebben ook alkan ik het zelf bijna niet meer... morgen naar de vk dan zal ik het even aankaarten. Sterkte meiden!