Een dikke buik krijgen tijdens je zwangerschap wordt vaak gezien als 'zwaarder worden'. Het krijgen van zo'n dikke buik zal de kerstman immers jaloers maken. Toch vraag ik me af of jullie je nog steeds 'sexy' voelen tijdens je zwangerschap, misschien wel sexier dan voorheen omdat je meer rondingen krijgt (bv borsten, heupen). Of voel je je helemaal niet sexy? Sommige mannen kunnen hun vrouw niet uitstaan (qua aantrekkelijkheid) als ze zwanger is, en sommige mannen vinden hun vrouw nu aantrekkelijker. Heeft dat invloed op je? Ik heb bv dagen dat ik denk 'wow ik ben zwanger en sexy' en dagen dat ik denk 'ik ga solliciteren bij de kerstman, bah!' Hoe beleven jullie het? (overigens betekend sexy voor mij begeerenswaardig en vrouwelijk)
Hihi, leuke vraag... Nee. Voordat ik zwanger werd, droeg ik altijd strakkere kleding, hoge hakken, kousen, jurken, rokjes en dat soort dingen. Het is heeeeel lang geleden dat ik in de meeste van die kleding paste. Plus: het ziet er niet uit, stay-ups en een ik-ga-bij-de-kerstman-solliciteren-buik... Nah. Ik loop dus al maanden in saaie broeken. De laatste paar weken heb ik zelfs mijn hoge hakken moeten afzweren omdat ik er simpelweg zo op waggel dat het niet meer gaat. The horror toen ik platte schoenen moest kopen Nee, de laatste maanden heb ik me weinig aantrekkelijk gevoeld. Ik kan echt niet wachten tot ik straks weer een jurkje aan kan doen, hoge hakken erbij, hehe. Dat is het klaag verhaal. Ik vind zelf wel dat ik 'mooi' zwanger ben. Mijn buik zit vooraan, ik heb lang mijn taille behouden en ben gelukkig niet heel veel aangekomen... Maar sexy als in zoals jij het omschrijft.... neuh.... Maar goed, nog een paar daagjes en dan kunnen we de schade gaan inventariseren, hiih.
Ik voel me er de meeste dagen ook niet meer sexy door hoor. Weet eigenlijk niet hoe mijn vriend het nu ervaart..Ik droeg altijd strakke lage spijkerbroeken, hakken etc. Kan niet wachten tot ik snel weer in mijn eigen kleren pas. Ik vind trouwens ook niet dat ze leuke broeken hebben voor zwangere..Vooral niet als je strakke broeken gewend bent! Dus ik voel me er niet sexier door maar ik voel me wel mooi met zo een dikke buik Snappie het nog
Ik voel me absoluut niet sexy en m'n buik is nog maar net begonnen met groeien , hoop ook dat ik niet zo'n enorme buik krijg, vind het gewoon niet mooi. M'n vriend vind het tot nu toe nog wel mooi.
Haha, ik voel me net een waggelende opgezette walrus. Mijn hakken heb ik in moeten ruilen voor crocs omdat ik gewoonweg met me opgezette voeten niet meer in me laarzen kom Ik voel me eigen ook totaal niet sexy, alles hangt en zakt uit op dit moment. De achterliggende gedachte van het dikker worden is prachtig, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik kan daarom ook niet wachten totdat ik me oude kleren weer aan kan, ben wel een beetje klaar met die zwangerschapskleding. Mijn man vindt mij overigens prachtig zo hoe ik zwanger ben en hij is apentrots Liefs Mariska
Sexy ? nou nee. Maar moet dan ook eerlijk toegeven dat ik voor mijn zwangerschap mijn lichaam ook alles behalve mooi en sexy vond. Als ik kleren aan heb ben ik echt super blij met mijn buikkie enzo,maar als ik zonder kleren voor de spiegel sta en ik zie alles hangen.... Laten we het er op houden dat ik niet veel spiegels in huis heb haha.
Sexy? nee niet echt, ik heb met tranen in mn ogen mn rokjes en leuke zomershirtjes in een doos gedaan voor volgend jaar Maar jah, ik vind het ook wel weer wat moois hebben, zon buik, en wat broeken betreft, ik heb een doos elastiekjes gekocht, zo kan ik toch nog mn eigen broeken aan, en hoef ik niet in die duffe zwangerschapsbroeken te lopen
mijn vriend zorgt er wel voor dat ik me sexy voel!Hij zegt zo vaak dat ie me mooi vind zo,dat ik het nog ga geloven ook... ik voel me speciaal nu,niet sexy,maar gewoon anders
ik voel me eigen gewoon normaal zie er niet slecht uit ook al heb ik een zwangere buik kleed me eigen nog steeds sexy
ik voel me wel een soort van sexy met mijn mooie ronde buik! Voel me absoluut geen koe ofzo... ik heb geluk dat bij mij de meeste kilo's echt op mijn ronde toeter zitten ! Ik heb van mijn vriend voor kerst een t-shirt gehad met de tekst: i'm still sexy! dat zegt toch gewoon genoeg! Uiteraard is het nu anders sexy dan voorheen, je loopt toch met een dikke buik. Maar waarschijnlijk het feit dat ik straal van de zwangerschap, is ook erg aantrekkelijk. En sex...nou...moet er nu echt niet aan denken...we hebben het tijdens de zwangerschap 1x gedaan... maar toen ik echt een buik kreeg, moest ik er niet aan denken. Heb die behoefte ook niet...zit liever lekker tegen elkaar aan.. die "schade" halen we straks wel weer in
pfff.. ik droeg voorheen altijd leuke sexy kleding.. rokjes.. lange laarzen met hakken.. leuke strakke shirtjes e.d. dat lukt nu natuurlijk niet meer en vindt het eerlijk gezegd ook niet passen bij een zwangerschap.. daarintegen vindt ik de positiemode ook maar duffe kleding.. en helemaal als je strakke, moderne kleding gewend was... heb ook al mn kleding ingepakt toen mn buik begon te groeien.. maar deze zomer wil ik graag langzaam aan mn eigen leuke kleding weer aan.. ben gelukkig niet heel veel aangekomen dus dat scheelt weer.. maar sexy voel ik me niet echt.. haha.. voel me meer een zeehond.. haha maarja krijg er wel iets heel bijzonders voor terug dus laat mij dan maar ff een zeehondje zijn.. haha..
zo duf zijn de meeste zwangerschapsbroeken niet hoor, kijk maar op de site van mama-licious, ik heb allemaal kleding van dat merk en ik vind het supermodieus! kijk ook meteen ff bij queen mum dit zijn ook leuke kleren! ff on-topic ik voel me ( nog ) supersexy! ik voel me supervrouwelijk! en dat dikker worden tja, nix aan te doen gewoon hard wegtrainen zodra we bevallen zijn!
Nou, supersexy voel ik me niet. Maar ik vind het nog steeds wel leuk om jurkjes te dragen. Misschien is sexy niet het goede woord, maar ik voel me er wel nog steeds heel vrouwelijk in. Ik vind zelf dat mijn buik er wel erg mooi in uitkomt (het was wel heel lang zoeken voor ik wat leuks tegenkwam trouwens). En ja, die stay-up panties die ik nu draag vind ikzelf zonder jurk of rok erover ook niet echt sexy staan met die would-be-kerstmanbuik, maar lekker zitten ze wel. Waar ik het nut in ieder geval niet van begrijp is van die grote witte bangmaker onderbroeken, daarin zou ik me afschuwelijk voelen (hoewel het na de bevalling geloof ik even niet anders kan met dat kraamverband, helaas).
Ik heb tot aan mijn 19e 100 kilo gewogen en ben toen afgevallen tot 63 kilo. Hier heb ik ook een kleine buikwand correctie voor gehad. Mijn man heeft me overigens nooit dik gekent, maar dat vind ik wel heel prettig juist. Het dikker worden door de zwangerschap vind ik daarom best wel spannend. Omdat mijn buikje nog niet heel duidelijk een zwangerschapsbuik is, zie ik mezelf weleens weer terug in mijn oude figuur...dat vind ik zelf wel minder. Mijn borsten die overigens hard groeien vind ik prachtig! Maar ook man mijn zegt steeds, dat hij me met deze rondingen sexyér dan ooit vind! hahaha Verder draag ik juist aansluitende jurkjes en rokjes, zodat je dat beetje buik wel goed ziet!
Ik voel me nog steeds wel sexy. Ik loop er nog steeds wel hetzelfde bij. Ik draag nog steeds strakke kleding (niet te strak natuurlijk) en hoge hakken
Ik voel me heel sexy en vrouwelijk. De gegroeide borsten helpen daar zeker aan mee, maar de groeiende buik ook. Gelukkig blijft het (nog) niet hangen op billen/benen en ik draag naar voren. Wat kleding betreft : je moet even zoeken maar er is gelukkig best wel wat te krijgen waarin je er niet bijloopt als in een jute zak.