gerommel in de trommel........

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kvptje, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hoi dames.....

Het is bij mij vanaf gisteren middag al flink aan het rommelen :(
    Spontane leegloop van me darmen, continue harde buiken en lichte krampjes en ik kom in het toilet weer slierten tegen (wat vorig jr me slijmprop bleek te zijn die ik in delen verloor)

Herken er gelukkig nog geen weeën in, want het ukkie moet van mij toch minimaal 8 dgn blijven zitten tot aan de 37 wkn.
    Maar jeetje wat ben je gesloopt zeg van dat gerommel! momenten dat ik kon slapen wel goed geslapen maar wel een gebroken nacht..

Nu heb ik dit vorig jr met me dochtertje ook gehad, maar toen was het gerommel af en toe en 2 wkn voor de uitgerekende datum..
    Zijn er meerdere dames bij wie het is begonnen met rommelen?

liefs,

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Bij mij begon het met zo'n 32 weken al te rommelen. Voorweeen zijn alles behalve prettig.

Heel veel succes met je aankomende bevalling.

Groetjes

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    wow spannend!
    idd nog wel ff blijven zitten maar vanaf 37 weken mag het wel gebeuren neem ik aan! hoop voor je dat het dan ook een beetje doorzet....

4. jessica1

jessica1 Niet meer actief

hier bij mij ook aan het rommelen hoor ookal vanaf week 35 maar toen is het weer rustig geworden en sinds gister is het weer aardig aan het rommelen zulke erge krampen en harde buiken!
    alleen moet het nu even blijven zitten heb aankomende vrijdag een bruiloft van me schoonzussie en moet haar bruidsboeket maken dus het kan nu echt niet komen :O

Deel Deze Pagina