Zijn dit nu weeën ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door TiTaRa, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Dag dames...Ik ben ongeveer zo'n 38 weekjes zwanger en uitgeteld voor ten laatste 10 april! Nu heb ik zo iedere avond als op de zetel zit heel erg rare pijnen in mijn onderbuik en vagina en soms is het zo pijnlijk dat het tot mijn benen doortrekt, Er zit niet veel regelmaat in het komt en gaat gewoon de hele tijd!....Wat is dat toch maar? Zijn dat dan weeën? Als ik dan ga liggen ofzo dan heb ik dit niet meer echt..MAar dan heb ik meestal wel zo krampen en die trekken beetje door in mijn rug ! De kleine stampt de laatste dagen ook helemaal niet veel meer...Alleen dan 's avonds wanneer ik die pijnlijke krampen krijg...
    Kunnen jullie mij mischien een beetje verder helpen?

2. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Mijn eerste gedachte is indalingsweeen, maar weet niet of je kleintje al is ingedaald...
    En wat betreft krampen die door trekken naar je rug denk ik voorweeen...Had ik bij mijn dochter ook heel erg...heb trouwens toen de echte weeen begonnen geen rugweeen gehad...

3. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)

4. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Nou meid, hoop van harte met je mee dat het niet meer zo lang duurt voor je... ;)
    Ben benieuwd wat de gyn zegt ;)

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Het kunnen indalingsweeen zijn dan blijven ze onregelmatig en trekken ze het ene moment na je buik en het andere moment naar je rug.

Ik heb tijdens mijn echte weeen een lichte weeen storm gehad die doorsloeg op mijn rug en benen.
    Dit werd veroorzaakt nadat ik plat op mijn rug ben gaan liggen..
    Even in de gaten houden en anders afwachten tot morgen

6. sammiefransie

3 sep 2008
    41
    0
    0
    rotterdam
    Hallo,

Ik ben 37 weken zwanger en heb daar ook erg last van!
    Mijn kleintje is nog steeds niet ingedaald.
    Ik heb het alleen aan de rechterkant van mijn lichaam en het trekt ook door tot in mijn been.

Groetjes,

Samantha

7. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Wel ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest! :)

Hij heeft me verzekerd dat de klein een van deze dagen zijn ENTREE gaat maken..Hij heeft de slijmprop er bij mij uitgehaald om het iets sneller te laten gaan en als de kleine er dinsdag nog niet is..Moet ik dindsdag om half 3 weer naar de gynaecoloog gaan en dan gaat hij het in gang zetten... En dan moet ik woensdag sowieso binnen in het ziekenhuis! :D :D Super!
    HET EINDE IS IN ZICHT...

(Ben namelijk vandaag 39 weken en 1 dag zwanger...Heb me al die maanden beetje misgerekend!) ;)

8. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    oh wat spannend, ik heb vanmorgen mijn slijmprop verloren ben benieuwd hoelang het nog duurt nu..heb wel heftige weeen gehad vannacht maar nu gaat het iets beter..

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hoop dat het snel gaat bij je! hier de slijmprop al aan het verliezen vanaf vorige week vrijdag.. vandaag beetje ongi gevoel dus wie weet :)

10. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    waarom gaan ze dan al inleiden met 40 weken? is er een aanleiding voor of gewoon omdat jij het niet meer trekt?
    Bij mij gaan ze nog steeds niet inleiden en ik ben al bijna 42 weken zwanger. Bij mijn eerste ben ik ook pas met 42,5 ingeleid. Dus ben wel nieuwsgierig waarom ze bij jou nu al gaan praten over inleiden!

11. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

29 mrt 2006
    359
    0
    0
    Gelukkig laten ze ons hier ook niet tot 43 weken lopen. Het lijkt mij toch ook veel te lang. Waarom zo lang wachten als je weet dat het nu goed is?
    Bij ons laten ze ons liever niet eens lopen tot 42 weken.

Als er volgende week vrijdag nog geen beebje is wordt ik ook ingeleid. Ik ben dan 41.1 weken zwanger.

12. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ik heb vanaf 38 weken heel veel last gehad van voorweeen, soms zo hevig dat ik dacht dat het echte weeen waren! Nu heb ik opeens geen voorween meer, al 4daagjes ofzo! Hier ook vol spanning afwachten. Hopelijk heb jij gauw je beebje, succes!

13. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Wel bedankt meiden! Jah hier gaan ze gewoon al inleiden omdat de kleine er gewoon helemaal klaar voor is...Hier wachten ze ook niet echt tot het 42 weken zijn. Ik woon in België (hasselt) en denk dat het daarom ook al anders is dan bij jullie...Ben woensdag dan juist 40 weekjes zwanger*

Er is helemaal niks mis of wat dan ook. Mijn hele zwangerschap is perfect verlopen en geen enkele probleempjes gehad dus mag me best wel gelukkig prijzen...Ik hoop natuurlijk dat het kleintje vanzelf gaat komen voor dinsdag maar anders weet ik toch dat ik sowieso mijn kleintje woensdag in mijn armen ga hebben! En nu ik weet dat het bijna gaat gebeuren gaat de tijd eens zo snel.. :D

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik denk dat er sowieso een verschil is tussen Nederland en België vwb het inleiden. Ik denk ook dat er liever gewacht wordt tot een bevalling spontaan begint, omdat het dan zijn natuurlijke verloop heeft en makkelijker op te vangen is voor de moeder....Inleiden lijkt leuk, maar is echt niet altijd een pretje, omdat de weeën kunstmatig opgewekt worden en daardoor meteen erg heftig kunnen zijn..

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    soms MOET inleiden wel we hebben niet allemaal kleine babies die goed erdoor passen zullen we maar zeggen, die van mij was dik 8 pond met 38 weken en had nu al een totaalruptuur en hij had erg last van zijn "gewicht" dus was hij beter af BUITEN de BM als binnen.

Als je babietje klein is en het goed binnen doet hebben ze verder geen redenen om in te leiden natuurlijk..

Deel Deze Pagina