gerommel ???

Discussion in 'Zwangerschap' started by 1985beeb2009, Nov 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

Jul 3, 2009
    277
    0
    16
    hoi hoi

heb ff een vraagje
    je hoort sommige wel een szeggen zo tegen het einde van de zwangerschap van ja het rommelt wat in mijn buik
    maar wat voor gevoel is dat is dat dan duidelijk niet het schoppen / draaien van de kleine maar een nog ander gevoel
    ben benieuwd of iemand het kan uit leggen want gevoel is voor iedereen weer anders

groetjes 1985beeb2009

2. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    hihi ben benieuwd naar de reacties... ik loop ook op het einde dus ben ook afwachtende op het 'gerommel'.

3. Amika

Amika Actief lid

Oct 12, 2009
    179
    0
    0
    Verzorgende
    Rotterdam
    Een dag voor mijn bevalling had ik nog visite, ze gingen de deur uit en 5 minuten later begonnen de weeën gelijk om de 3/4 minuten.
    Het was wel vrij rustig in mijn buik. Ik voelde hem nog wel heel lichtjes. Ik kreeg wat krampen heel licht hoor. maar had niet het idee dat het weeën waren. ik dacht dat ik gewoon overtijd zou lopen. Ik ha ook enorme vochtvoeten. De vk was nog geweest ook die dag en ze zei nog je gaat heel snel bevallen ze had nog gelijk ook. Het is bij ieder weer anders ben wel benieuwd hoe het bij de andere op het laatst was.

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Rommelen is volgens mij 't gedonder op 't ende van de zwangerschap: harde buiken, voorweeën, indalingsweeën en dat soort zaken. Vooral als dit op 't einde allemaal wat heftiger wordt, noemt men dat 'rommelen'...

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Ik had bij mijn zoontjes nergens last van de laatste weken.. er rommelde niets.
    Nu deze zwangerschap heb ik al wel last van voorweeen..
    Het voelt als lichte weeen die je nog niet hoeft weg te puffen.
    Ze voelen als een soort menstruatie kramp waarbij ik dan harde buiken krijg.

6. poesiekat

poesiekat Lid

Oct 2, 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi,
    ik ben wel aan het 'rommelen'.
    Heb soms dagenlang een menstruatiegevoel en word 's nachts wel eens wakker door de voorweeën....elke keer die hoop dat het is begonnen!;)
    Vandaag weer springlevend en energie voor drie.

7. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik werd vannacht elk uur wakker vd pijn....nu heb ik steeds samentrekkingen om de 7-8 minuten sommigen zijn goed weg te puffen heb er 2 ofzo gehad die heftiger waren....neem aan dat dit weeen zijn?? Ik kan dan ff niks zeggen en moet echt op mn houding letten. Ziekenhuis mag ik pas heen als ze om de 5 minuten komen. Hoop zo dat dit het echte werk is.

Share This Page