We hebben van het weekend van die vaccuum verpakte makreel gegeten maar nog 1 stuk bewaard. Verpakt met folie in de koelkast, zou ik dat vanavond of morgen nog kunnen eten? Dus ca 4/5 dagen uit de originele verpakking??
Als ie nog goed ruikt kan je 'm best nog wel opeten lijkt me. Je ruikt het vanzelf wel wanneer ie bedorven is.
ja maar het is al een anatal dagen open. dat maakt dan niet zo veel uit wat het is hoor. heb effe gekeken op de poster van voedingswijzer die bij mij aan de koelkast hangt. er stata na opening 2 dagen op. zelf zou ik dan rustig nog een dagje langer doen maar toch niet langer dan hoor. vis is toch best gevoelig ondaks dat ie vet is of gerookt. gewoon omdatde verpakking open is geweest. en geloof me: ik ben heel makkelijk met eten. maa anders ruik je effe of je proeft
Ik ruik wel even inderdaad, hopelijk laat mn neus me niet in de steek, en anders maar weggooien. Jammer dan...
Gerookte makreel kun je zeker nog wel eten hoor. Gewoon even ruiken als het slecht is kun je het altijd weggooien.