Kriebelhoest

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Annie24, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Nou, daar zit ik dan om half 5 's nachts....:x Ik hoest me helemaal de weet ik veel wat. Om 3 uur werd ik wakker en ik blijf maar hoesten, dus nu zit ik maar beneden :( Maar ik ben zó ontzettend moe! :(

Daarom de vraag: wie weet er iets wat ik nu tijdens mijn zwangerschap mag gebruiken wat supergoed helpt tegen kriebelhoest?

2. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mocht je tijd hebben zou ik even naar de apotheek hobbelen. Heb ik zelf ook gedaan. Je mag echt nog maar heel weinig als je zwanger bent of borstvoeding geeft. Ik heb ook wat voor de kriebel meegekregen en het haalde net even dat scherpe randje er vanaf.

3. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Even naar de apotheek voor advies inderdaad en mocht je het weer snachts hebben waterijsjes vedoven en dan houd het vaak net even op zodat je kan slapen en een extra kussen of hoofdeinde omhoog helpt ook. succes

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mijn HA heeft me toentertijd codeïne voorgeschreven, wel lichtere tabletjes dan anders en ook voor minder dagen... maar het heeft me echt wel geholpen.
    Moet er bij zeggen dat ik toen in de vierde maand zat en naar de begrafenis van mn oma moest.

5. Sabrin

Sabrin Actief lid

12 nov 2009
    112
    0
    0
    zuid holland
    Het enige wat ik gebruik is verse citroensap en honing in een beetje warme thee. Hiermee gorgelen en doorslikken. Bij mij helpt dit meestal wel.

6. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik heb het zelf ook bijna 2 weken gehad, gek werd ik ervan!! vooral als je net lekker op bed ligt ofzo....

De middelen van de drogist kan je beter niet doen, staat ook overal dat je dat mag nemen iom de huisarts. Ik ben naar de dokter geweest en naar de apotheek en heb bij mediq een eigen merk hoesdrank voor kriebel gehaald en dit mag je 3x daags 15ml.

En het werkt!!!

Deel Deze Pagina