hallo ik heb sins gisteravond een wat licht afscheiding van donker bloed maar allen met wc papier weg te halen maar van af een paar uur geleden is dat in vers bloed verandert. Het lijkt net of ik weer ongesteld ben terwijl de zwangerschap test positief was. Ik heb geen krampen of buikpijn die ik anders ook niet zou hebben als ik ongesteld was. Maar dit beangstigd mij wel. Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is.
hoi, het ligt een beetje aan hoeveel bloed je nu gaat verliezen. Soms komen de krampen nog, soms heb je z eniet of nauwelijks in zo'n vroeg stadium. Afwachten dus. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Mirjam
Nog bedankt voor je reaktie. Ik ben na deze week van lichte ongesteldheid toch nog een nieuwe zwangerschaps test gedaan die was ook gewoon positief maar ik blijf lichte afschijding houden allen weg te vegen met wc papier. het is licht roze van kleur en het is niet veel maar toch. weet jij wat dit is en hoe lang dit gaat duren? dank je wel.
hoi ik ben afgelopen dinsdag toch naar het ziekenhuis geweest voor een echo. daar konstateerde ze dat ik op dat moment 6 weken en 1 dag ben. En dat ik eventuweel 19 januarie ben uitgerekend Maar het aller mooiste was dat het hartje in iedergeval al klopte. Er viel een last van me schouders af dat het in ieder goed was. Ik mag over 2 weken nog een keer terug komen voor een termijn echo. maar hoe komt het dat er een week verschil tussen zit? deze vraag is puur uit nieuwschierigheid. alvast bedankt.