Hond vastgebonden aan boom - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Zit ook een filmpje bij. Wat is dit zielig. Arm hondje. Zo'n lief beestje. Hopelijk krijgt het hondje een goed thuis waar hij wel veel liefde krijgt.
Echt zo ziek hè!! Ik kan daar altijd zoo kwaad om worden ... Ik ben zelf een super dieren vriend. Al ben ik niet zo weg van katten. Bij mij is een kat aan komen lopen en ondanks dat ik honden heb , heb ik het beestje goed opgevangen 2maanden lang en ben eerst via Google gaan zoeken wat voor ras het was toen via Google allerlei sites gezocht van vermiste katten... En zo kwam ik bij de eigenaar. Die in eerste instantie zei nee hoor is niet de onze een vrouw heeft onjuist gebeld dat ze onze kat gevonden heeft. Waarop ik zei en toch zou ik het op prijs stellen als je even komt kijken. Gezien hun omschrijving moest ik hun kat wel hebben. En uit eindelijk was het idd hun kat. Ze waren dolblij!! De kat was mee genomen door een kattenhater...grrrr Dierenleed vind ik echt een van de ergste dingen!! Zo ook deze topic dan denk ik echt bah die eigenaar moesten ze is aan een boom vastbinden!!!!
Dat vind ik dus ook echt!! Zet Um dan gratis pompon in de supermarkt kun je ook een advertentie hangen... En dat met dierendag bah Volgens mij worden er ooit ook te vlug dieren aangeschaft zonder dat er echt goed is over nagedacht!!
Ach gut wat een lieverd ! Via internet was degene die dit gedaan heeft dat mooie beestje zo kwijt geweest Dierendag of geen dierendag zo ga je niet met dieren om !!! Echt heel sneu voor het beestje hopelijk heeft het snel en nieuw lief baasje
Nou als ik die stinkerds hier op de bank zie liggen snap ik niet hoe mensen zulke beestjes kwaad kunnen doen. Lekker makkelijk he, die kunnen niets terug doen!
Verschrikkelijk. De asiels zitten ook barstensvol, omdat mensen niet willen betalen als hun dier iets gaat mankeren.:x Nou,al moet ik een week op droog brood, de zorg voor mn dieren gaat voor.
Elke dag is een dag dat je geen hond mag vastbinden Breng hem dan netjes naar het asiel. Hopelijk krijgt het beestje nu wel een fijn baasje.
Walgelijk!! Wat voor persoon ben je dan om zo je hond vast te binden en weg te lopen? :x Maar die vinden ze heus nog wel. Zo'n apart hondje zie je niet dagelijks, dus moet iemand hem vast wel herkennen. Wat een onwijs schatje zeg. Heb al genoeg diertjes, anders had ik haar zo gaan halen. Maar dit hondje zal binnen no time weg zijn vermoed ik.
wat is het verschil met dierendag en elke andere dag? ik vind dat elke dag dat zoiets gebeurd verschrikkelijk! mensen worden steeds gekker!
Tuurlijk hoort zoiets op geen enkele dag te gebeuren. Maar aangezien dierendag natuurlijk een dag is dat je je diertjes lekker hoort te verwennen en extra liefde hoort te geven, is het extra zielig (al heeft de hond daar geen weet van) dat zoiets uitgerekend op zo'n dag moet gebeuren!