Mn lichaam laat me in de steek!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dais1808, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dais1808

dais1808 Lid

1 okt 2012
    90
    0
    0
    Ik ben eind july gestopt met de pil, 2 maanden 'gewacht' zodat mn cyclus een beetje op gang kon komen. De eerste 2 keer dat ik ongesteld moest worden precies op de 31 dagen, maar nu de 3e keer pff.
    Ik ben 5 dagen overtijd, eergisteren in de avond een paar druppels bloed verloren en gister avond een korte bloeding gehad.Na beide keren daarna helemaal niets meer. Wel, bij het afwegen een soort opgedroogd bloed, echt heel weinig en miniklein. Vanmorgen een test gedaan, waarvan de uitslag negatief was.

Iemand enig idee wat ik hiervan moet denken? Kep verder geen last van menstruatie klachten, wat ik voor heen wel had.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    misschien heb je gewoon een wat langere cyclus doordat je nog niet heel lang gestopt bent met de pil. Je kan tot een jaar na het stoppen met de piol nog onregelmatige cycli hebben, dat schijnt normaal te zijn.

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik denk ook dat je gewoon nog aan het ontpillen bent. :)
    Toen ik stopte met de pil werd ik de eerste 3-4 x ongesteld, toen 2 maanden helemaal niets en toen begon het langzaam pas op gang te komen.

Denk dat je nog even geduld moet hebben! ;)

4. dphoek

dphoek Niet meer actief

Ik denk ook dat je nog aan het ontpillen bent..Gemiddeld duurt dat 3 maanden tot een jaar. Zelfs al heb je een regelmatige cyclus wil niet zeggen dat je al ontpild bent. Je kunt bijvoorbeeld een eisprong krijgen terwijl het eitje niet rijp is of je maakt onvoldoende hormonen aan om innesteling mogelijk te maken, noem maar op. Alleen..je wordt wel ongesteld. Dus je merkt dan niet dat je nog aan het ontpillen bent.. De meeste vrouwen dus wel, omdat de cyclus echt schommelt..Jij waarschijnlijk ook..

Heel vervelend, maar je kunt alleen maar afwachten:(:x

Succes hoor!!

groetjes Patricia

Deel Deze Pagina