Waar is mijn buikje / overgeven

Discussion in 'Gezondheid' started by Astrid0482, Nov 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Ik ben 11 weken zwanger en vanmiddag heb ik eens op internet opgezocht hoe een buik er dan uitziet. Bij de meeste vrouwen was toch wel al een flink buikje te zien, maar bij mij is er niet echt iets te zien. M'n broeken zitten wel wat strakker maar heb het idee dat wat m'n buikje zou moeten zijn meer een vetrolletje is :) Ik ben best lang zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Laatst las ik dat als je ongeveer 3 maanden bent je misselijkheid afneemt, maar ik heb het idee dat het bij mij juist toeneemt. Heb zelfs afgelopen week voor de 1e keer moeten overgeven :x Weet iemand of dit normaal is? Meestal gaat mijn misselijkheid samen met een hongergevoel.

Alvast bedankt! ;)

2. mootjen

mootjen Bekend lid

Mar 10, 2008
    575
    0
    0
    hoi hoi
    ik had het ook dat wanneer ik een lege maag had ik moest spugen hoor! en dan vooral smorgens. probeer op tijd te eten, dan ben je ook minder snel misselijk.

ennuh met 11 weken een buikje?! das knap! bij mij echt pas met 16 weken of zo. Ken bijna niemand die met 11 weken al een buikje had, of het moet een tweede kindje zijn ;) ik zou me daar niet druk om maken hoor! die buik komt echt hoor en die wordt GROOT zo erg dat ie je in de weg gaat zitten haha.

3. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Ik ben nu 14wk4dg zwanger en heb ook nog geen buikje. 's Avonds is het wel een beetje opgezet maar 's morgens weer plat.
    En als je een beetje zoekt op het forum zul je lezen dat wij niet de enige zijn die nog geen buikje hebben.

4. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik heb ook nog geen buik hoor :)

En ik ben idd ook nu sinds een week ineens misselijk. Echt vreemd.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,814
    3,340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Bij de 2e gaat het allemaal een stuk sneller, dus misschien dat je toevallig daar veel foto's van gezien hebt? Ik had ook pas een buikje met 16 weken ofzo hoor en toen nog niet zo veel. Wel dat alles net wat minder lekker zat enzo. Daarom heb ik vrij vroeg een simpele zwangerschapsbroek gekocht, nouja met 12 weken ofzo, gewoon omdat dat net even wat lekkerder zat. Maar echt niet omdat ik een buik had ofzo :) Na de 24 weken ging het hier ineens pas hard.

Share This Page