Gerookte zalm?

Discussion in 'Zwangerschap' started by MvS, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

Feb 26, 2009
    508
    0
    0
    ik zou zooo graag een broodje kruidenkaas met zalm willen eten,maar durf niet zo goed...tips?

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Verhitten?

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Meiden, hoe zit het dan als die zalm uit de vacuum verpakking verhit wordt in de over op 175 graden. Is die listeria bacterie er dan uit? Ik weet dat ik vanavond een lasagne met zalm uit de supermarkt krijg namelijk... :D

4. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Dat kan hoor Liefde! Als het verhit is is geweest is er niets aan het handje, lekker smikkelen ;)

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

uitgebreide info!

6. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Toys bedankt en Luna bedankt voor het opzoeken. Ik heb nu zo'n zin in vanavond want ik weet dat het gerecht op 175 graden in de oven moet :D

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    mijn visboer zegt dat bijna alle gerookte zalm hier in NL uit een vacuüm-pak komt. simpelweg omdat dat maar een bepaalde tijd vh jaar gevangen mag worden, en niet hier gekweekt wordt, en dus verpakt moet wordne om het goed te houden.
    dus: ook die van bijna alle visboeren komt uit een (groot) vacuüm-pak!
    uitzondering is een bepaald soort gasverpakking, maar dat wordt bijna niet gebruikt, zei mijn visboer.

dus helaas: je weet het niet zeker, en dus kun je het beter NIET eten. :( -baal er ook van, vind het heeeeerlijk! maar goed, zometeen dan maar, net als dat broodje filet américain en die dikke biefstuk-.

Share This Page