Indalingsweeën?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Marjannn, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Ik ben dinsdag 33 weken zwanger en sinds vandaag heb ik af en toe enorme pijnscheuten onderin mijn buik. De pijnscheuten zelf duren maar een seconde, maar er komen wel steeds een paar achter elkaar. Het is best een heftig pijntje en ik krijg dan zelfs al de neiging om te gaan puffen. Daarnaast krijg ik bij het wandelen een soort van middelsteek in m'n buik, op de plek waar het ruggetje ligt en sinds vandaag voelt mijn buik ook ineens heel erg zwaar. Kan dit al iets te maken hebben met indalen?

2. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Ik zie dat ik 33 weken zwanger heb neergezet, maar het is morgen 32 weken...

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Marjannn,

ik denk inderdaad ook dat je kleintje bezig is in te dalen. Dit kan venijnige steken opleveren als het in het bekken zit, maar soms kruipt het kindje ook weer omhoog en dan heb jij minder last.

Groetjes Brigitte

4. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Dank je wel voor je reactie, Brigitte! Ik zag dat je het druk hebt met dit forum en veel nieuwe berichten moest beantwoorden. Fijn dat je ook even de tjd nam voor mijn bericht.

Deel Deze Pagina