gerookte zalm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sannnniee, 22 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo,

iki wist helemaal niet dat je geen gerookte zalm mocht. heb dat vandaag met een stokbroodje op, 4 lapjes of zo. maar me ontzettend zorgen, wat kan ik nu het beste doen? en zou die 4 lapjes echt al kwaad kunnen

groetjes sandra

2. Vooral niet te teveel zorgen gaan maken. Je hebt het nu eenmaal al gegeten.

De kans dat je de listeria bacterie hebt binnengekregen is heeeeeel erg klein. Daarnaast is de kans dat je de besmetting doorgeeft aan je kindje ook nog eens heel erg klein.

Gewoon niet meer eten en als je je erg veel zorgen maakt even de verloskundige bellen.

3. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik had de verloskundige gebeld. maar die zei dat ik gewoon voortaan niet meer moet doen. maar wilde het hier toch even kwijt want zit er nogal mee.! ik zou nooit iets eten als ik weet dat ik het niet mag. maar ik wist het niet. echt balen hoor!

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    1x verkeerd eten kan geen kwaad, het is ook meer gebasseerd over de hele zwangerschap.. gewoon nu laten en geen zorgen maken. Komt echt wel goed hoor.. ;)

5. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.536
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Je mag wel gerookte zalm eten, zolang het maar vers van de visboer is.
    (heb net ook een lekker broodje met gerookte zalm op, vers gekocht bij de visboer.)

6. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik eet ook geregeld lekker een broodje gerookte zalm. Zolang het maar vers is mag je het (gelukkig) gewoon hebben. Heerlijk!

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Geen zorgen om maken, hoor ;)

8. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    je kan best een keer zondigen hoor als het maar geen regelmaat word. ik heb ook weleens gezondigt met iets wat niet mocht maar als ik er trek in had dan schoof ik het zo het mondje in alleen maar om de trek weg te werken

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    aangezien je de vraag ook bij de vk hier hebt gesteld, zet ik deze dicht.
    je mag niet dubbelposten.

Deel Deze Pagina