Erge buikpijn en afgescheept

Discussion in 'Zwangerschap' started by Leetjuuuuh, Mar 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoi dames,

Ik moet veel bedrust houden ivm harde buiken en dat met 22 weken.
    Nu heb ik deze avond enorme steken gekregen onderin mijn buik.
    Zo erg dat ik niet meer kan lopen vd pijn.
    Heb de vk gebeld maar omdat ik niet huilde moest ik maar een paracetamol innemen.

Pijn word steeds erger vk nog eens gebeld moet nog maar een paracetamol innemen.

Ik verga vd pijn en lopen gaat niet zouden jullie naar de hap gaan?

Ge

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik zou op hoge poten terug bellen! Zijn ze nou gek geworden. Als jij pijn hebt en je zorgen maakt moet je geholpen worden punt uit! En anders bel je zelf de eerste hulp en leg je het verhaal aan hun voor.

Succes meis!

3. PinkLove

PinkLove Bekend lid

May 13, 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Indd: HAP en naar het zkh voor onderzoek/echo!

Hoe is het zeg...

Sterkte!

4. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

Feb 17, 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Omdat je niet huilt? OMG dus iedereen moet maar huilen als de pijn niet uit te houden is? Terug bellen en flink boos worden en anders idd zelf de HAP bellen. Wat een rare figuren zeg, je moet op je eigen gevoel af gaan. Mijn vk zei altijd je kunt beter te vaak bellen en laten controleren als te weinig.

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

+1 ☺:)

6. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,540
    1,551
    113
    Ik zou ook bellen. Pijnklachten zijn een waarschuwingssignaal van het lichaam. En de Pijnklachten die jij omschrijft klinken zo hevig dat ik me inderdaad echt zou laten onderzoeken. Succes en sterkte!

7. Evientje

Evientje Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je Ts?

8. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

Dec 27, 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Nou, lekkere verloskundige zeg.. Neem maar een paracetamol.. dat zeg je toch niet?
    Flink boos worden en op je strepen staan hoor!
    Ben je inmiddels wel geholpen nu?

9. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    idd lekkere vk, dat zou die van mij nooit doen. Ongelofelijk, voor t zelfde geld heb je weeën en zegt ze pak maar pcm.

Hoe is t nu??

10. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

Dec 6, 2006
    975
    247
    43
    Female
    aan de kust
    Ik had ook doorgezeurd hoor! Zekere voor het onzekere!

Normaal ben ik niet zo.. Pijn verbeet ik dan, maar dit gaat immers om je kleine!!

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    En?

12. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Zoals iedereen al zegt, wat raar van je vk!!! Ik belde de mijne vanochtend op, omdat ik ook veel pijnlijke harde buiken had en een ongesteldheidspijn. Zij kwam gelijk en heeft me ook direct naar het ziekenhuis gestuurd. Daar hebben ze alles opgemeten en bekeken. Gelukkig geen ontsluiting oid. Nu wel bedrust!!

Aangezien je niet reageert, heb ik het vermoeden dat je al actie ondernomen hebt! Heel veel sterkte en succes. Het is niet normaal om met deze termijn al die klachten te hebben.

13. Reen

Reen Lid

Feb 21, 2012
    59
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je via de HAP naar het ziekenhuis bent verwezen voor een controle en een geruststelling.

Sluit me aan bij de rest... niet echt een behulpzame vlk. Maar daar zijn er helaas meer van.

Succes!

14. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Wat een achterlijk mens! Als niet huilen betekende dat er niets gebeurt, zat onze dochter nu gewoon nog in mijn buik :x

Hoe is het nu meissie?

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    1,634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Pfffff....klinkt net als mijn verloskundige! Heeft mij een week geleden het zelfde geintje geflikt. Ik heb toen twee dagen later nog eens gebeld en kreeg toen te horen...ach er is geen baby van gekomen toch?
    Maar niet denken dat ik nu de vk nog graag bel! :(
    Heeft de hap je doorgestuurd?

16. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Hoe is t nu? Ik hoop dat het goed gaat en dat je bent geholpen bij de hap.

Ik zou iig wel bellen naar je vk en zeggen dat dit geen manier van doen is. De ene schreeuwt al bij een klein sneetje en de ander schreeuwt nog niet eens bij een open vleeswond (bijv dan)
    Als jij zegt dat je veel pijn hebt moet ze daar actie mee ondernemen.

(Vriendin van me werkt bij de recovery in t ziekenhuis en zij zegt als mensen een pijngrens van 3 van de 10 aangeven moeten ze medicatie geven voor de pijn. Iedereen ervaart pijn zo anders)

17. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik werd ook niet serieus genomen en weet zeker dat het weeën zijn geweest. Ik heb geëist dat ze kwam en uiteindelijk zat ik die avond nog bij de gynaecoloog.
    Hoop dat het goed met je gaat en dat we dat snel horen!

18. Niet meer naar de HAP geweest volgende dag weer vk gebelt kreeg ik mijn vaste vk en moest met spoed komen.

Allerlei onderzoeken gehad. Gelukkig niks ergs maar wel dat ik plat moet blijven liggen.

En zolang de pijn er is bedrust houden.

Bedankt voor jullie lieve reacties!

19. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Gelukkig dat het niks ernstigs was. Nu rustig aan meis!

20. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Gelukkig..

Share This Page