erg veel bloed verlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Iman, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Beste verloskundige,

Ik weet niet goed of het wel is hier mn vraag te stellen maar ja... mn huisarts heb ik al eens eerder gesproken en heb het gevoel niet serieus genomen te worden helaas...

het gaat over het volgende..

Na de bevalling ging alles goed heb best een lange bloeding gehad 40 dagen.. maar niet veel bloed.. dus best normaal kan je zeggen.. na een maand was ik weer ongesteld. De volgende maand ben ik begonnen met de minipil op de dag van de volgende menstruatie. Ik heb deze pil ongeveer 2 maanden geslikt maar ik werd er zo ziek van zowel geestelijk als lichaamelijk en ook een bloeding om de week die wel meer dan een week aanhield. Dus op advies van de HA gestopt en overgestopt op de gewone pil lovette. Eerst een maand niks gebruikt en alles verliep weer normaal geen bloedingen en geen raar gevoel. Toen ik ongesteld werd begonnen met lovette. Na de week ongesteld geweest te zijn een week niks en daarna ja hoor begon ik weer te bloeden wat nu alweer 1,5 week aanhoudt.. ik voel me er helemaal niet lekker van het wordt ook niet minder (het bloedverlies) en voel me slap.. niet fijn. In de bijsluiter staat dat je hem 3 weken moet slikken en daarna een stopweek hebt.. die 3 weken heb ik dus niet gehaald en heb de pil maar doorgeslikt.. nu is het wel 3 weken en moet ik nu maar stoppen en de stopweek inlassen? Weet het echt niet meer..... op deze manier is anticonceptie echt niet leuk.... ik kan niet zwanger zijn want we hebben het altijd veilig gedaan en ook heb ik voor de zekerheid vorige week maar een test gedaan.

Wat adviseert u mij? stoppen met de pil is er een ander alternatief? ik zou nog wel graag een kindje willen maar pas over zo'n half jaar pas weer willen proberen.

groetjes Iman

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Iman,

ik dnek dat je toch even moet volhouden met de pil. Vervelend dat de huisarts je niet zo serieus neemt. Probeer nog even je lichaam de tijd te geven aan de nieuwe toevoer van hormonen en ik denk dat je dan over een paar maanden weer een normaal ritme hebt.

Groetjes Brigitte

3. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie.. ik ben maar op de 21ste dag gestopt dus nou zou ik officieel ongesteld moeten worden maja... even volhouden maar

groetjes Iman

Deel Deze Pagina