Ik baal ervan die vergeetachtigheid ik d8 dat het het handig zou zyn,a maar ja niet dus als je het in de koelkast vergeet te stoppen Ik zou het nog wel opwarmen , dus eet het niet koud. Weet niet of dat wat uitmaakt..
ligt er ook een beetje aan hoe het eruit ziet. was het gisteren bevroren? of kwam het uit de koelkast? uit de vriezer kan het wel. uit de koelkast niet.
Als je een kat hebt zou je het die een klein stukje kunnen geven, als de kat het opeet en niet uitspugt dan is het nog te eten. Persoonlijk zou ik het weggooien.....
Het was al geruld toch? En kachel aangehad in de keuken? Wij eten t wel gewoon op, onze keuken is toch koud, kip zou ik dan weer niet doen..
tis gaar dus dat kan wel hoor. als je het gister gerult hebt dan zou ik het gewoon even proeven. daarbij tis nu ook geen 25 graden meer in huis 'snachts . het koel aardig wat af dus dat scheeld ook. (met erbij zeggen dat ik een slagerij in de fam heb en dus heel erg veel vlees ook brauw eet en niet kijk naar houdbaarheidsdatum omdat dat zoo overtrokken is
Gehakt is altijd riskant, ook als het al bereid is geweest, maar buiten de koelkast heeft gestaan voor langere tijd.
het was al geruld en komt uit de vriezer? Dan zou ik het wel doen. Is gewoon buiten de koelkast ontdooien. Was het nog niet geruld en heb je het nu geruld dan zou ik het niet doen. Ik ben persoonlijk erg makkelijk maar dat zou ik toch een beetje eng vinden.
Aangezien je zwangerschap zou ik het niet aandurven, anders wel hoor. Wij hebben hier van de week ook nog lasagne gegeten wat een nacht buiten had gestaan en er is niemand ziek van geworden!
ik eet hier regelmatig allerlei eten wat 1 tot 3 dagen op het fornuis heeft estaan... even proeven en door en door verhitten voordat je het opeet!
Dat kun je nog makkelijk eten hoor! Ik neem ook aan dat je het weer op gaat bakken? 1 nachtje is echt geen probleem lijkt mij
gadsie ik ben heel erg eet zelfs geen dingen die op de datum zijn... bij andere eten vind ik altijd al erg omdat ik bang ben dat zoiets gebeurt me haartjes gaan er recht van overeind hhehehe