Ik wil graag een pakketje met kleine kadootjes samenstellen voor een vriendin die nu chemokuren moet ondergaan. Heeft iemand van jullie nog leuke ideetjes hiervoor? Ik had zelf al bedacht: thee, nougat, chocola, douchegel. Het mogen lieve kadootjes zijn of heel praktische, maakt niet uit. Misschien is er iemand hier die zelf chemo heeft gehad en heel veel had aan een bepaald iets van de drogist of zo? Alvast bedankt voor de reactie!
Wat een rotziekte toch ook. Sterkte met je vriendin! Misschien wat leesvoer voor als ze de chemo's moet ondergaan.
inderdaad een teken van hoop en geluk. weet nog dat een oom van mijn vriend (opgegeven ivm kanker) erg blij was met een ketting met een kruisje eraan. mijn oma kreeg toen ze kanker had een kristallen beeldje met een klavertje vier maar heeft er ook maar 1 week van mogen genieten helaas nu op het moment heeft me andere oma kanker en het ziet er slecht uit. verzorgingproducten zijn niet altijd handig met een chemokuur. je huid kan veel minder hebben en ook haren wassen kan heel anders uitpakken door haaruitval etc. parfum is waarschijnlijk niet te verdragen. ik zou gaan dus voor iest waar ze nu hoop uit kan halen en later gewoon ergens kan neerzetten. misschien een geluksboeda, hangertje, beeldje etc