Hoi hoi, ik ben weer wat bekomen van de schrik. Maar ik heb even een vraag daarom even een nieuw topic anders sneeuwt deze misschien onder in de reacties van het andere topic. Ik ben nu heel erg aan het rekenen geslagen van wat en hoe. En ik kom er niet uit. Ik houd mijn ongesteldheid e.d. niet meer bij. Gisteren gaf CB met middagurine (1 thee, 1 glas cola) aan dat ik 2-3 weken zwanger ben. Vanochtend deed hem direct bij het opstaan en toen gaf deze al 3+ aan. Zou het echt al kunnen zijn dat ik dan drie weken geleden al bevrucht ben? Ik maak me een beetje zorgen omdat ik met schildklier medicatie zit. Deze moet wellicht dan snel opgehoogd worden. Wat is jullie ervaring met Clearblue conceptieindicator?
Hi Katja het verschilt hoe snel je HCG aanmaakt. Deze keer had ik 4 dagen na NOD al + 2000 HCG (dus 3+). Maar het geeft wel aan dat je tussen 4,5 to 5 weken zit nu !
Volgens mij is de CB héél betrouwbaar, maar natuurlijk hangt het er vanaf hoeveel HCG je aan maakt. De ene vrouw heeft dit sneller hoog dan de ander. Met een test op middagurine 2-3 en ochtendurine op 3+, klinkt dit zeker als héél betrouwbaar Snel naar de arts voor jouw medicatie aanpassen. Ennuh, gefeliciteerd!!!
Wat een verhaal he geweldig ❤️ Ik zou zeggen ga zo snel mogelijk naar je arts op het ziekenhuis. Bespreek je vragen en krijg duidelijkheid want om dit soort zaken te moeten stressen is helemaal niet helpend voor je gevoel en je gemoed. En niemand weet het van ons denk ik. Want idd afhankelijk van hoe snel je Hcg aan maakt. En wie weet zijn het er wel 2
Wat voor medicatie slik je? Thyrax? Ik moest gewoon meteen bij een positieve test 0,25mcg ophogen en diezelfde week bloedprikken. Even contact opnemen met je huisarts/internist en dan komt dat vast goed Volgens mij is de wekenindicator niet super betrouwbaar, omdat het dus afhangt van je HCG hoogte. Maar het zou dus zomaar kunnen dat je nu 5 weken zwanger bent.
He Katja, Bij mij was de indicator de tweede keer dat ik m deed niet helemaal goed, want ik had toen met 5w2d al wel 3+ verwacht, maar kreeg nog steeds 2-3... Daar schoot ik weer van in de paniek... Achteraf onterecht gelukkig! Jij hebt dus in elk geval al lekker wat hcg! Maar direct 25% ophogen met je thyrax hoor en direct bloed laten prikken. Bij mij was de tsh direct omhoog geschoten naar 6,2 bleek na de eerste bloedtest en moest zelfs nog extra ophogen, ging van 1 wiite, naar 1 witte en 1,5 blauwe. 4 weken later was ie weer 1,2 gelukkig. Maar wel balngrijk om direct in de gaten te houden!!