Heb de 19e(NOD) een test gedaan na een paar min(4-5) kwam er een streepje te staan, maar heel vaag... Mijn vriend was niet thuis dus dachten we, leuk dit doen we nog een keer samen. dit was in de avond(19e).. Helaas niets te zien.. In de nacht moest hij er weer uit en weer getest.. Heel licht na 6-8 minuten pas een heel vaag streepje. Hebben zaterdag ochtend(weer om 3u s'nachts, nu moest ik werken)getest en weer pas na een lange tijd(8min) een heeeeel licht streepje. Vanochtend eindelijk met z'n tweeen en getest en nu weer pas na 8 min op de een een heeeel licht streepje en de ander nauwlijks iets...(echt heel vaag). Ik wordt er niet goed van.. Ik heb zere borsten, zie blauwe aders, ben 5 dagen overtijd, jank om het minste geringste en heb enorme kramp gehad een paar dagen geleden. Heb overigens niets van bloed gehad ofzo.. En dit is mijn tempkaart.. Snap er niets meer van. Wil gewoon echt duidelijkheid. Ga dus morgen proberen een afspraak te maken bij HA...(mits ik weer moet werken) Zouden jullie weten hoe dit kan, waarom heb ik nu nog geen goeie streep. Liefs Britt
Nou vanmiddag dus ongi geworden. vlak na een test..bruin en roodachtig en nu echt donker rood bloed...veel kramp gehad en nu is dat weer redelijk over..
hoi Britt, een zwangerschapstest moet je binnen de aangegeven tijd interpreteren, daarna niet meer. De aangegeven tijd is meestal een minuut. Als je binnen die minuut niets hebt gezien ben je niet zwanger geweest. Alles wat je daarna ziet is niet geldig. Jammer dat je weer ongesteld bent geworden en niet zwanger blijkt te zijn. Hopelijk de volgende ronde! Mirjam