Hoi Meiden, Ik ben nu 22 weken zwanger en 2 weken geleden hebben we de 20 weken echo gehad. Deze was perfect in orde. mooi op lengte, vruchtwater goed, hersentjes goed, hartje goed enz enz kortom niks op aan te merken. Maar ik voel die kleine nog steeds niet! en dat blijft me maar stressen. voel me daar zooo onzeker door zeker omdat veel mensen in me omgeving nu vragen je voelt hem zeker al!? Ik denk iedere keer... leeft ie nog wel....??? Mischien heel cru om te denken maar heb het er echt moeilijk mee. Wie herkend dit?
Hoi speklapje, Weet je of je placenta aan de voor of achterkant ligt ? Mijn vriendin voelde haar kleine ook niet haar placenta lag aan de voorkant terwijl ik mijn baby heel goed voelde.
Mijn zusje voelde haar zoontje pas met 27-28 weken, oa door voorliggende placenta. Dus het kan echt wel hoor. Probeer het toch een beetje los te laten meid. Probeer echt te genieten en minder te stressen.
Heij. Wat vervelend.... het kan echt heel wisselend zijn. Ik heb tot die tijd veel gebruik gemaakt van n angelsound. Ik was ook erg onzeker. Angelsound is een dopler, je hoort de (snelle) hartslag van je baby. Dat heeft me veel rust gegeven. Ik heb t met mijn VK overlegd, vanaf 20 weken vonden zij het geen probleem. Misschien heb je er wat aan
Bedankt voor de tips! Ja mijn placenta ligt er inderdaad voor! Voel soms wel wat gekriebel maar meer ook niet. ..