veel trappen in de blaas+minder beweging 25 w

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Crazy angel, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Ik voel me kindje alleen maar trappen in me blaas de laatste tijd.
    Misschien wel al 3 weken zo.
    Ik voel hem dus wel bewegen, maar echt die duidelijke trappen bovenin me buik heb ik niet meer, van de buikenkant ook niet meer tot weinig te voelen. word er wel onzeker van.

Ik had al een gevoel dat dit kindje wellicht een stuitkindje kon gaan worden, en nu ga er steeds meer in geloven, ook al ben ik pas 25 weken...
    maar zn trappen waren eerst krachtiger dan nu....... misschien omdat hij gewoon zo ligt, met voeten naar beneden?

2. Aviya

Aviya Niet meer actief

Als je minder voelt trappen... VK meteen bellen, niet om je bang te maken, maar wel dat de VK kan komen kijken, zodat ze je gerust kan stellen, hier mag je gerust spoed voor bellen, dit is wat mijn VK heeft gezegd!!!
    en stuit of niet, dat heeft niets van doen met het goed voelen van je kleine of niet. ook vk haar woorden overigens :)

Laat je even weten hoe of wat?! want ik kan begrijpen dat je even angst heb hoe of wat, maar het kan ook zijn dat je kleine daardoor juist reageert door rustig te blijven, dus even tot rust komen ook nu!

3. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    nu bellen!!!, van het weekend ook in het ziekenhuis aan de ctg gelegen omdat ik ons kindje 1 dag minder voelde. Er werd tegen mij gezegd. jij bent de moeder en als het anders voelt dan 'normaal' dat je gewend bent, niet wachten maar bellen. hun moeten uitgaan van jouw gevoel en kunnen dat niet via een telefoon beoordelen
    dus bellen (en laat even weten hoe het daarna met je gaat)

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik geloof dat je pas vanaf week 28 dagelijks bewegingen hoeft te voelen...
    De kleine kan nu nog alle kanten op en zal je soms anders of minder voelen...

Maar als je twijfelt zeker even bellen voor overleg!

5. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik zou ook bellen..Bij mijn vk praktijk moet je vanaf 22 wk elke dag leven voelen, zodra dit minder is moet je bellen. OOk als je de bewegingen anders dan anders voelt.

6. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik heb gebeld.. en ze zei in eerste instantie dat ik de baby nog niet hoef te voelen, aan de buitenkant, maar ik voel hem al sinds week 19 aan de buitenkant. dus dat vond ze vreemd, dat ik hem nu niet meer aan de buitenkant voel en aan de binnenkant ook veel minder dan dat het eerst was en dat voor wel al een poos..

ze komt nu hierheen om het hartje luisteren

7. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Hier zelfde zondag ineens enorme druk op mn blaas en dacht ff ontdteking te krijgen .. ben 24+2 gister moest ik toch voor echo en kleintje lag in stuit.. voel net als jou alleen heel laag trappen.. donderdag weer naar de gyn ben benieuwd hoe hij dan ligt maar nu heel duidelijk nog stuit.. herken precies wat je beschrijft :) vondt al heel anders voelen dan bij mn dochter

8. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    #8 Crazy angel, 10 jul 2012
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
    nou hartje klonk prima.. en buik voelde goed... ze zei, als ik morgen nog steeds niks heb gevoeld, moet ik echt weer bellen.
    maar stampvamp, denk dat ik inderdaad dat ook heb... alleen geen echo gehad

wat een lieve vk had ik trouwens dit keer

9. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Mijn kindje lag eerst ook in stuit, sowieso tot week 26 en ik had de hardste schoppen onderin. Soms dacht ik dat ik bijna in mijn broek plaste. ;) af en toe licht schepjes, armpjes te porren bovenin. Nu sinds afgelopen weekend is zal volgens mij gedraaid, want voel veel schoppen bovenin en tegen mijn maag.
    Maar bij weinig beweging altijd bellen.

Deel Deze Pagina