Ik had vandaag een groeiecho met 35,6 weken en onze kleine woog 2767 gram. Hoeveel woog die van jullie en is dit gewicht goed?
Vandaag heeft de VK met de hand gevoeld en de baby met 34.4 weken op 2800 gram geschat. Geen idee of dit gemiddeld is.
Maandag met 35+6 een liggingsecho gehad en daar werd ze geschat op 2500 gram was volgens de vk iets klein, maar mijn partner is ook niet heel groot en was bij de geboorte ook jaar 2400 gram.
Lijkt mij een redelijk normaal gewicht hoor.. Hier bevallen met 38w1d van mijn dochtertje en zij woog toen 3000 gram
Ook hier afgelopen week bij precies 36w een echo gehad en de kleine woog ergens in de 2700 gram..! Dus ik zou me echt geen zorgen maken hoor meid! Prima gewicht!!
Onze kleine werd geschat op 1980 bij die echo, dat was wel te klein! Gewicht wat jij noemt lijkt me prima, soms geven ze ook nog wel verwachting aan voor rond de 40 weken, dat spreekt soms iets meer tot verbeelding, maar dat is wellicht bij jou niet gebeurd! Schatting was wel redelijk correct trouwens zat 150 er gram naast!, maar je hoort ook vaak andere verhalen...
Maandag met 36 weken werd bij ons de kleine op 3200 geschat.. Denk dat ik me beter zorgen kan gaan maken..
Hier idem hoor. Ik stel me inmiddels maar in op 9 pond. Zowel de Gyn als de Vk geven aan niet in te willen grijpen.
Hier werd geschat dat ze met 40 weken over de 4 kilo zou zijn. Met de 36 weken echo weet ik niet met Hoe zwaar ze schatte. Uiteindelijk is ze met 39.6 weken geboren met een gewicht van 3900 gr. Dus het viel wel mee
Met 37 weken geschat op 3000 gram. Met 39,5 geschat op 3520 gram. Met 40,5 geboren met 4160 gram. Metingen waren altijd gemiddeld maar zoon bleek dus een stuk groter.
Hoeveel groeien de kleintjes gemiddeld nu nog dan? Hij is ongeveer per week nu 225 gram gegroeit, blijft hij dit doen? En hoe groot zou hij dan ongeveer worden? Hij loopt met alles voor ongeveer 1,5 week.
Ik heb nooit zo'n geschat gewicht gekregen bij echo's, maar wel 2 keer bevallen rond de 37 weken (36+6 & 37+5). Kindjes waren beide rond de 3600 gram. Het komt vast wel goed