Hoi, Ik ben pas geleden gescheiden en voel me best alleen, zeker als de kinderen bij hun vader zijn . Ik heb geen vriendenkring en heb best wel behoefte om ervaringen te delen. Zijn er hier misschien moeders die ook in deze situatie zitten en ook ervaringen willen delen? Groetjes
Wat erg dat je zo alleen voelt en niemand om je heen hebt. Ik heb verder geen ervaring. Maar wil je sterkte wensen. En misschien kun je iets zoeken om te doen, aan deel te nemen als je kinderen niet bij jou zijn. Ook om mensen te leren kennen, zodat je een vriendenkring op bouwt.
Ik ken het..en het was idd even wennen als de kinderen bij hun vader zijn maar ik was dan aan het werk en als ik thuis was hield ik me bezig met klusjes in huis of maakte ik het mezelf lekker makkelijk met Netflix en lekkere hapjes.
Wat naar dat je je zo alleen voelt. Ik snap het wel hoor hier heb ik ook wel eens het gevoel van leegte en het gemis van een man om lekker tegenaan te kruipen. Misschien kan je iets zoeken waardoor je weer onder de mensen komt. Doe er je voordeel mee dat je kids af en toe bij pappa zijn. Ik moet altijd oppas zoeken als ik wat wil ondernemen. 🤐 Ga op een sportclub zoek een leuke hobby het brengt je echt weer onder de mensen.
hier ook lang alleen geweest en herken t. maar ik ben letterlijk vrienden gaan maken. de aardige meid van het kdv.. bakkies koffie mee gaan drinken.. x shoppen. moeders van school waarmee t klikt.playdate met kids maken en nodig dr gezellig uit... niet makkelijk maar je zal toch stapjes moeten zetten vooor jezelf en gewoon gezelligheid gaan opzoeken... Xx
Bedankt voor jullie reacties en tips! Ik vind het inderdaad niet makkelijk om contacten te leggen, maar moet het misschien maar gewoon gaan doen en zien hoe dat gaat. Ga er in ieder geval ook mijn voordeel mee doen als de kids er niet zijn: een beetje me-time gaan pakken.