als ik zo overdag met de kinderen ben vermaak ik me wel altijd wel wat te doen huishouden etc, maar in de avond na de afwas begint de verveling steeds een beetje tv kijken maar daar is ook niet veel voor wat doen jullie??
beetje internetten, tv kijken, huishouden, op tijd naar bed en mijn moeder past ook op bij mij thuis als ik even een avondje weg wil...
Hier idd ook dat de verveling toeslaat. Ik kan me ook echt niet meer concentreren op de televisie dan, omdat ik die programma s inmiddels wel ken.
Hier hetzelfde. Zou wel eens naar de sportschool willen s'avonds, maar daar zou ik dan altijd oppas voor moeten regelen. Dus dan maar lekker op de bank hangen, tv kijken, internetten en boeken lezen.
Ik doe (naast mijn fulltime werk) een opleiding. Elke avond als de meiden slapen met m'n neus in de boeken dus. Vond het leuk en goed te doen. Nu bezig met de laatste loodjes. Als mijn scriptie is ingeleverd ga ik minimaal een half jaar elke avond tv-kijken, schrijven, boeken lezen. En als ik me dan weer ga vervelen pak ik misschien wel weer een andere studie op
Ik zou willen dat ik eens een avondje alleen thuis kon zijn.. hihi... maar een leuke tip is en WII! Ik kan heerlijk steppen, joggen, tennissen e.d. in huis. Is weer eens wat anders dan voor de tv of zp hangen... @Misskeita... respect! Welke studie doe je?
In de tijd dat ik alleenstaand was zat ik vaak te computeren (foto's bewerken, 't is tegenwoordig een onderdeel van m'n werk), te studeren, muziek te maken, te handwerken, te lezen, te schrijven of idd suf tv te kijken.
Ik ben blij als de kleine op bed ligt en ik op de bank kan ploffen. Leuk hoor, peuterpuberteit En savonds doe ik dus ni veel meer dan bankhangen, tvkijken, internetten etc.
Mijn dag begint om 5 uur 's ochtends, moet om 7 al aanrijden en tot die tijd kleine verzorgen (ook borstvoeding...). Ben rond 18.00 thuis, dan met de kleine bezig en eten e.d.... Ben blij als ik beetje aan opruimen toekom want rond 21.00 ga ik toch echt weer slapen voor de volgende dag. En in het weekend... de hort op bij vrienden en familie en dan gaat mijn schatje altijd lekker mee
mijn dag begint ook al om 6 uur ongeacht of ik werk of niet want de kleine is dan wakker ! ik werk 4 dagen en dan werk ik dus en ben ik na het ophalen rond 18 uur thuis koken, eten, kleine in bad etc. even spelen, kleine naar bed rond 20 uur. globaal het huishouden en dan ben ik blij als ik op de bank kan ploffen nog even. dus mijn avond bestaat uit zorg voor de kleine huishouden (als ik werk even snel de globale dingen rest doe ik als ik vrij ben samen met mijn zoontje hihi) en de rest van de tijd idd ook internet, tv etc. zou ook graag wel weer gaan dansen enz. maar zou dan idd ook altijd oppas moeten regelen en dat wil ik niet en bovendien door mijn situatie heb ik er nu ook het geld niet voor allemaal. ach.... komt heus wel weer
Ik vind de avonden heerlijk altijd. even tijd voor mezelf. Ik kijk TV, ben aan het internetten en dat soort dingen of ik kijk een DVD of lees een boek. Ga nooit te laat op bed omdat ik veel slaap nodig heb en mijn zoon is meestal half 7 weer wakker... zo krijg ik toch mijn uurtjes slaap. Binnenkort ga ik elke dinsdagavond te sporten met mijn buurvrouw die ook alleenstaande moeder is dus dan echt even een avondje er uit dus. Zoon slaapt bij mijn ouders dan.
Ja idd dat doe ik ook soms. Lekker sporten op de wii, heerlijk! Of ik zit achter de ps3 of de computer of ik zit tv te kieken. haha en als ik heel veel energie heb doe ik soms in de avond ff snel de huishouden. Verder veel muziek luisteren.
Ik ben dan niet een alleenstaande moeder, maar wou toch graag even reageren.. Aangezien mijn partner de hele week van huis is voor zijn werk, en ik dus thuis zit met de kleine man. in de avonden zit ik dus maar vaak op internet, gewoon gezellig op msn, of ik kijk tv, naar een leuke film of dvd.. Heel af en toe komt er een vriendin langs en dan doen we spelletjes ofzo, en anders inderdaad hier ook de WII!
schoonmaken haha, tv kijken, internet en dat was het wel een beetje. begin me nu savonds ook steeds meer te vervelen liefsz