Hallo, Zijn hier mama's uit Rotterdam en omgeving die het leuk vinden om met elkaar in contact te komen? Ik ben 26, heb een dochtertje van 1,5 jaar en aangezien ik de eerste in mijn vriendengroep ben met een kindje, lijkt het mij leuk om mama's in de buurt te leren kennen zodat onze kindjes wellicht een keertje kunnen spelen.
Hoi! Ik ben ook 26 en mijn kindje is bijna 15 maanden Ook ik heb vrijwel geen vrienden in de buurt met kleine kinderen dus het lijkt me leuk om wat contact te hebben. Ik was al op zoek naar iets van een mama cafe, maar kon niet echt iets vinden ... leuk als het zo kan!
Hoi, Leuk! Ik ben 27 en woon in barendrecht. Heb 2 kleintjes, 1 van bijna 2,5 en 1 van bijna 1. Gezellig!
hier ook 1 mama uit Rotterdam met zoontje van 2 en woonsamen ik woon nu in vlaardingen maar ben zowat elke dag in Rotterdam . heb hier in vlaardingen huisje gekregen maar kom wel uit Rotterderdam
Ik meld me. Een rotterdammer maar nu woonachtig in oostvoorne, 22 jaar (oke over 15 dagen ) en mijn zoon is anderhalf.
Wat doen jullie zoal met jullie kleintje(s)? Wij gaan vaak naar de dierentuin of naar de speeltuin (al is de speeltuin lang zo leuk niet meer nu het zo koud is). Iemand nog leuke tips om naartoe te gaan?
Hoiiii, Ik woon vlakbij Rotterdam en ben 25 jaar. Ik ben nu zwanger van ons eerste kindje een jongetje
Hoi meiden! er is ook een ander topic met meiden uit Rotterdam en omgeving. Misschien handig om daar te kletsen, want in beide topics is het best stil zie ik! http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/534661-mamas-zwanger-zuid-holland.html
Hallo allemaal, Afgelopen juli ben ik moeder van mijn eerste kindje geworden. Het lijkt mij leuk om in comtact te komen met andere moeders, precies wat in het eerste bericht staat. Zelf kom ik uit de omgeving rotterdam en ben ik 25 jaar. liefs
Welkom mariska! Ja jammer dat het zo stil is... Zou het misschien leuk zijn om een keer een middagje te plannen in ballorig/speeltuin om elkaar te leren kennen? Of een app groepje/fb oid aan te maken?
Hier ook een mama uit de buurt v rotterdam. Inmiddels twee kindjes, een dochter van ruim 2.5 jaar en een zoontje van 6.5 maand
Hier ook een mama uit de omgeving Rotterdam! Ik ben 28 en heb een dochter van 3 en zwanger van nog een meisje! Zou graag mee willen kletsen!