Gescheiden op vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yeuu, 15 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Mijn man en ik hadden het erover om beide met 1 van de kids een weekend weg te gaan ,als ze wat ouder zijn.

    Ik kan niet wachten om met mn oudste lekker weg te gaan. Shoppen , terrasje pakken, zon-zee-strand. Ze is pas 5, maar ik zou zo volgend weekend gaan.. heerlijk!

    Heb jij dit al gedaan? Of zie je het misschien juist totaal niet zitten?
     
  2. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Nog niet gedaan maar voor babybroertje komt gaan dochter en ik nog wel samen nachtje weg... :)
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Echt een los weekend hebben we nog niet gedaan, maar zit wel in de planning (alleen sporten ze nogal veel).
    Wel gaat de oudste volgend jaar als hij in groep 8 zit met man naar Barcelona. Ik ga als dochter in groep 8 zit met haar naar New York (is de planning nu).
     
  4. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Super leuk!

    Mijn vriend komt uit een groot gezin en op bepaalde leeftijden was er dan een speciaal uitje alleen met ouders en het ene kind; diner, museum bezoeken naar keuze, weekendje weg.

    Wil ik zelf ook graag met mijn kinderen gaan doen.

    Ik zit er zelf aan te denken om met mijn 4 jarige nog een reisje te maken voordat de leerplicht echt geldt. En dan bedoel ik zonder de anders gezinsleden. Als gezin zijn we ook veel op vakantie.
     
  5. Moluks78

    Moluks78 Niet meer actief

    Wij hebben dit met de oudste 2 gedaan als afsluiting van de basisschoolperiode. Dit jaar is nummer 3 aan de beurt. Ze mogen zelf uitkiezen of ze met mij of mn man weg willen en wat ze willen doen.
    Met de oudste ben ik naar een heel sjiek boutique hotel geweest, s avonds naar een restaurant met een 5 gangen diner. Volgende dag gewinkeld en naar een museum geweest. Was echt geweldig!
    De 2e is met mn man weggeweest. Ze zijn gaan overnachten in een blokhut op een camping. s Avonds naar een wokrestsurant en de volgende dag naar een klimpark.
    Totaal anders als de keuze van mn oudste. Maar juist leuk dat ze echt kozen wat ze zelf wilden.
     
  6. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    883
    113
    Super leuk! Ik al 2x met zoon van nu 7 gedaan. (Wel in nl)
    Man kreeg geen vrij en we wilde toch wat leuks doen.
     
  7. Mamanama

    Mamanama Fanatiek lid

    10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Mijn oudste zit nu in groep 8 en had haar beloofd aan het einde van de basisschool samenwerking te gaan. Nu komt het er niet van om voor de zomer te gaan, dus wordt september/ oktober, maar dan gaan we samen naar Parijs!
     
  8. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.042
    2.177
    113
    Mijn oudste twee gaan elk jaar een weekend op kamp en mijn man gaat mee als leiding. Ik ga dan met de jongste een weekendje weg. 2x met de camper geweest, dit jaar gaan we een nachtje in een hotel. Zwemmen, iets met diertjes, uit eten.... helemaal top.
    Zal wel de laatste keer zijn want vanaf volgend jaar gaat hij mee op kamp denk ik. Dit jaar twijfelde hij al maar het is zo'n mamafiel, hij wilde toch liever met mij mee.
     
  9. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nog niet gedaan, misschien leuk als ze wat ouder zijn maar langer dan een weekend sowieso niet en denk dat ik ook in Nederland zou blijven (of België).
    Anderhalve week Griekenland bijvoorbeeld met 1 van de kinderen zou ik niet zien zitten.
     
  10. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.469
    2.158
    113
    Hardstikke leuk toch! Ik ga binnenkort met dochter van 11 (bijna 12) een nachtje naar Schveningen: naar de Lion King, uit eten en lekker shoppen in Den Haag. Man gaat in september met zoon van 7 een nachtje naar Zandvoort: 2 dagen de historische grand prix bezoeken. Daar verheugen we ons allemaal op.
     
  11. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Wij hebben besloten dat we dit jaar allebei een 1 op 1 uitje gaan hebben met de kinderen. Dus ik een keer met zoon weg en een keer met dochter, en mijn man ook.
    Probleem is dus dat mijn zoontje helemaal niet met mijn man weg wil de hele dag want die wil bij mij blijven (3 jaar en een echte mamahanger) dus ben benieuwd hoe dat gaat zijn
     
  12. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Vorige zomer is mijn man voor het eerst een weekendje alleen weg geweest met dochter van zes. Ze spreekt er nu nog over. Het plan is om dit jaarlijks te doen, afwisselend ik en dan weer mijn man. En dan binnen enkele jaren ook met mijn zoontje, als hij wat ouder is.
     
  13. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Een nachtje weg, heb ik wel eens gedaan. Mijn dochter vond het heerlijk, maar zei ook "nu weer lekker naar papa en zusje ".

    Nu wil ik een lang weekend met het vliegtuig.
     
  14. Linnepin86

    Linnepin86 Fanatiek lid

    10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik ben vlak voordat mijn zoon leerplichtig werd 5 dagen naar Spanje geweest met hem. Fantastisch, die één op één tijd. Alleen maar leuke dingen doen, lekker eten, zon, zee & strand. Was echt heel erg leuk. Als nummer 2 bijna 5 wordt wil ik met hem dat ook gaan doen.
     
  15. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Leuk, zo ben ik met mijn moeder wezen backpacken in Thailand, en met mijn pa wezen duiken op Bonaire

    :)
     
  16. Miepiemoos

    Miepiemoos Bekend lid

    13 mei 2013
    970
    157
    43
    Ik ga komende week met mijn dochter van 4 een road trip maken door frankrijk. Manlief en dreumes blijven thuis. We kunnen allebei niet wachten!
     
    annabel10 vindt dit leuk.
  17. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.214
    113
    Wij gaan nu dagjes 1 op1 weg en willen dit wel gaan uitbreiden met een nachtje hotel in de toekomst (vanaf dat ze 12 zijn denk ik)
     
  18. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.620
    3.991
    113
    Ik lees super leuke dingen! Ik ga dit ook eens met mijn man over leggen. Lijkt me namelijk heel leuk om met 1 van de kinderen een nachtje weg te gaan en alleen maar leuke dingen te doen!

    Ik doe weleens een dag uitje met 1 van de twee en vorig jaar ben ik ook een keer samen met de oudste uit eten geweest. maar nooit met een nachtje erbij, dat maakt het wel extra leuk.
     
  19. Flan82

    Flan82 Lid

    13 jan 2019
    95
    45
    18
    Vrouw
    Wat een leuke ideeen. Nog nooit zo over nagedacht.

    Maar eens bespreken hier thuis
     
  20. Glinea

    Glinea Lid

    5 jun 2018
    60
    30
    18
    Vrouw
    Ik deed dit vroeger ook elk jaar met mijn moeder. Gingen we een week op vakantie naar het strand of deden we een stedentrip. Nu mijn moeder er niet meer is doen we dit met mijn vader.

    Als onze dochter oud genoeg is zal ik dat met haar doen. Heb er de mooiste herinneringen aan.
    Mochten we binnenkort een zoontje krijgen gaat mijn man dat ook doen maar dan met hem.
     

Deel Deze Pagina