Gescheiden op vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yeuu, 15 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerdia

    gerdia Bekend lid

    1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    wat een tof idee! Met dochterlief ben ik wel eens een nachtje weggeweest en we moeten nodig weer wat plannen voor in het najaar!
     
  2. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
    Wij doen dat vanaf het begin al met de kinderen. Kleine uitjes zoals de kinderboerderij of de film, maar ook wat grotere. Zo ben ik met ieder kind naar Parijs geweest, ik ga met de middelste in april naar Londen ( ze mogen tot bepaalde hoogte zelf kiezen waar ze heen willen) en mijn man is al een aantal keer gaan kamperen. Die een op een aandacht vinden ze geweldig.
     
  3. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.090
    4.264
    113
    Home
    Mijn man heeft dit met onze zoon van 5 gedaan
    Paar dagen Barcelona: lekker uit eten, zwemmen, wedstrijd van Barcelona kijken in het stadion, shoppen
    Hij heeft het er nog vaak over
     
  4. Mystiek

    Mystiek Fanatiek lid

    19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ja leuk, ik kan niet wachten. Ik ben als tiener met mijn moeder een keer naar Londen geweest en toen ik afgestudeerd was hebben we dat tijdens een vakantie naar IJsland gevierd. Geweldig vond ik dat. Het is ook heel anders dan met je beide ouders op vakantie zijn.
     
  5. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.256
    2.165
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ben wel meerdere weekendjes weg geweest met zoon eigenlijk niet.
     
  6. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb het pas met mijn oudste gedaan, heel leuk! We gingen naar een hotel, hebben daar heerlijk gegeten, zijn naar het theater geweest, beetje geshopt. Echt heel gezellig met z’n tweetjes :)
     
  7. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.448
    2.261
    113
    ik ben nu een nachtje weg met mijn oudste! Is echt supergezellig en heel relaxed :)
    Gister naar de film geweest, naar de oude Kerk in Delft geweest, heel lekker ergens taart met koffie gehad. Daarna even een spelletje op de hotelkamer en nog lekker uitgegeten.
     

Deel Deze Pagina