Gescheiden schoonouders vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Ik zou me hier echt niet druk om maken. Heb hetzelfde geval en het boeit me echt niet. Ik focus me op de mensen die wel interesse tonen en op de leuke dingen int leven. Ga mezelf niet gek zitten maken om dit soort dingen. Niet doen hoor meid! :)

2. Maar ze willen straks wel allemaal op de eerste rang zitten om de baby als eerste te zien en vast te houden... en daar moet dan bijvoorbeeld mijn zusje voor wijken. Terwijl die wél heel betrokken is :x

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Dan laat je eerst je zusje langskomen en dan pas andere mensen.. Meid, probeer je daar al helemaal niet druk om te maken. Je moet straks gaan genieten als je kleintje er is!

4. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    mijn vader is ook zo, hij heeft zijn eigen dingen en is daar druk mee.
    Als mijn moeder nog geleefd had had hij alles van haar gehoord.
    Hij is hoe jammer ik het ook vind gewoon een heel ander soort opa dan mijn schoonvader, het zij zo, kan ik niks aan veranderen en ik denk dat ik dat ook niet moet willen.
    Mijn vader is er wel voor ons, maar gewoon op een andere manier.

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Mijn vader heeft ook nog nooit gevraagd hoe het ging. Dat vind hij maar allemaal nutteloze vrouwendingen, waar hij toch niks mee kan. Hij ging wel met mij mee boodschappen doen om de zware te sjouwen. Daarin liet hij dan wel merken, dat hij er echt wel mee bezig was.

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou maak je maar geen zorgen hoor :D. Mijn vader vraagt er ook nooit naar hoor! Soms als ik weer een echo heb gehad ofzo, dan maak ik een foto en dan stuur ik die door via de whatsapp, en dan kunnen ma en pa samen even kijken.. :p

Mijn vader zegt/vraagt ook nooit wat over de zwangerschap ( denk wel dat ie zich soms afvraagt, het is zn 1e kleinzoon, even wat anders dan meisjes). Maar als je kleintje er straks is, dan is die er helemaal dol op! Mijn vader gaat ook met mijn dochter en 2 nichtjes wandelen, en spelen druifjes eten en noem maar op! Hij is verzot op zn 3 kleindochters. ;)

Ik neem aan dat je sv een telefoon heeft. Doe hem gewoon een berichtje, als je weer een echo heb gehad ofzo, of als er wat bijzonders is !:) dan weet jij dat hij ook weet hoe het gaat.

Deel Deze Pagina