Hebben wij ook dat spul en het werkt fantastisch Ik heb de eerste weken dat wij samenwoonden geen oog dichtgedaan want mijn vriend snurkt... en HARD!! Niet normaal... Maar die spray is echt geweldig! Wij hebben die van Silence, gewoon te koop bij Etos, Trekpleister, Kruidvat etc etc
Welke oordopjes heb je? Er zijn genoeg merken op de markt en misschien vind je een ander merk niet irritant..? Ik slaap altijd met Herriestoppers (die gele in het blauwe doosje) en hoor mezelf volgens mij niet ademen..
Ik weet niet of je vriend te zwaar is, maar bij mijn man stopte het snurken toen hij 20 kg was afgevallen. (gelukkig blijven die kilo's er nu ook af).
Bedankt voor alle reacties! Fijn dat ik niet de enige ben die niet tegen gesnurk kan . Ik zou idd andere oordopjes kunnen proberen, en misschien doe ik ze idd verkeerd in! Maar oh dat gesnurk...laatst lag hij op een andere kamer drie meter verder, allebei de deuren dicht en nog werd ik er wakker van! Alsof hij aan het boren was. En het rare is...hij heeft dan helemaal geen last van zijn neus of keel. Kan toch niet goed voor je zijn!!?!?
nou dan mogen wij elkaar de handen schudden want dat doet mijn man dus ook (op het spugen dan na. Hij kreunt ook heel erg en hoog als ie zich omdraait in bed . Hij zegt steeds van als ik je wakker hou schop je me maar uit bed, maar zodra ik dat doe is het van, ja maar ik merk het zelf niet en stel je je niet een beetje aan bla bla. Dus blijft hij liggen waardoor ik dan maar naar onder ga op de bank (hebben geen logeerbed of kamer) en hij dus smorgens pissig is op mij omdat ik alweer op de bank geslapen heb . Ja uhm als jij steeds zegt dat jij wel vertrekt als ik het vraag maar je doet het niet dan blijf ik echt niet liggen om naar je gesnurk gekreun of geschop te luisteren hoor, wil liever wel slapen. Hier ook alles geprobeerd om van het snurken af te komen, maar aangezien dat niet alleen zijn probleem is... . Zou anders toch eens overwegen zo'n operatie. Misschien dat het wel helpt en zou voor jullie allebei erg prettig zijn lijkt me.
dat ie niet wakker wordt van zn eigen gesnurk Is het je wel eens opgevallen hoe hij ligt? Als mijn man op zn rug ligt snurkt ie ook, hij mag van mij alleen op zn zij
Precies, Mijn man slaapt nu tijdelijk ook alleen omdat hij ook meedoet aan de Ramadan en er nog een kleine baby naast me in de bak ligt (wil ik niet alleen op zijn kamertje want hij slaapt op zijn buik) waar hij wakker van word s'nachts vanwege de voedingen. Beter wat minder geknuffel en apart slapen dan een chagrijnige dag allebei.
Aan de dames die met oordoppen in slapen, hoe doen jullie dat als je kindje(s) dan 's nachts wakker wordt? Ik moet er niet aan denken dat Luca wakker wordt en er is iets en dat ik hem daardoor niet hoor. Mijn vriend slaapt met oordoppen omdat hij er zelfs niet tegen kan als ik naast hem lig te ademen. Soms wil ik ook wel met oordoppen slapen omdat mijn vriend nu erge hooikoorts heeft en zijn neus heel erg piept. Ik doe het niet omdat ik dan bang ben dat ik mijn zoontje niet hoor. Mijn nachten zijn dus erg onrustig de laatste tijd. Veel liefs Nataly
wij slapen af en toe gescheiden, niet alleen vanwege het gesnurk, maar wij hebben allebei ruimte nodig en houden elkaar nogal eens wakker met ons gedraai. zeker nu fenne in een fase zit dat ze slecht slaapt snachts, gaat onze nachtrust daar echt aan onderdoor. dus op het moment dat het ons te veel word, slaapt 1 van ons op het logerbed, dat we allebei even een nacht ongestoord kunnen slapen, draaien, snurken. vaak zijn we de volgende ochtend helemaal bijgetankt, en slapen we vervolgens gewoon weer samen.
Heb hetzelfde.. Mijn man draait zich tegenwoordig standaard op zijn zij. Zodat hij niet snurkt als ik inslaap. Zodra ik slaap mag hij van mij liggen hoe hij wil, dan slaap ik wel
Misschien eens andere oordoppen proberen. En dan niet van die dingen van de drogist, maar "echte" oordoppen die op maat zijn gemaakt. Deze zitten een stuk lekkerder!
Sinds ik zwanger ben heb ik er ook meer last van, ik ga soms maar gewoon op de bank liggen tijdens de ergste dagen. Vind het zielig om hem uit bed te sturen. Hier helpt ook helemaal niks zelfs slapen op zijn buik niet. Ik word er soms wel een beetje gek van haha.. Ik zou zeggen alleen de ergste nachten apart slapen.
Inderdaad en als je slaapt merk je ook niet of je nou wel of niet bij elkaar in bed ligt toch. Misschien ben ik er wel erg nuchter onder. Hier werken oordoppen nu prima, maar tijdens mijn zwangerschap lag ik alleen in bed.
Haha, ik ben er zo eentje met oordoppen maar als een van de kleintjes 's nachts huilt dan ben ik er binnen een minuut bij hoor Moederinstinct moet je niet onderschatten Het dempt gewoon de 'kleinere' geluiden als langsrijdende auto's (hier nogal veel) muggen (heel prettig!) en snurkende echtgenoten...
Ik slaap ook met oordoppen als manlief thuis is (loopt ploegendiensten) dus als de kleine mekkerd dan gaat hij erheen. Goed geregeld toch! Oh en manlief mag alleen op zijn linker zij van mij Dan wil hij snachts op zijn rug en dan hou ik hem tegen en zeg neee niet op je rug, gewoon weer terug. Dan hoor ik een harde zucht en dan gaat hij weer trouw op z'n zij
hej DRAAK!!!! hoe is het??? dat heb je maar weer goed voor mekaar een man die luistert naar hoe hij moet liggen haha
Heeei Ella,waarom spreken we elkaar nooit meer snachts? Ow vind het zo grappig dat iki gewoon wist dat het raak zou zijn en je nu gewoon alweer 14weken zwanger bent. Super hoor. Weer Ontopic Ja lekker he zo'n afgericht groot kind Maaruh, hij wil wel want ik ga geheid ruzie schoppen als hij niet luisterd... Dat irritante harde geadem en gesnurk
Is het niet een optie om oordoppen te laten maken bij de audicien? Lijkt me erg lastig! Hier ben ik zelf degene die snurkt, met name bij verkoudhEid. Dan geeft mijn man me een por en dan stop ik er weer mee haha
@Truus Er is wel een verschil tussen snurken en snurken he. Ik snurk ook wel eens, maar dan vrij zacht. Mijn man daarentegen hoor ik zelfs nog als ik in de logeerkamer slaap. Op het dieptepunt hoorde ik hem zelfs nog toen ik beneden zat en ik de tussendeur nog niet dicht had gedaan.