Gescheiden slapen...?

Discussie in 'De lounge' gestart door CherryAyden, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Nou, ik moet je zeggen dat ik het niet geloofde. Totdat mijn man het zat was over het welles/nietus met mij dat hij me s'nachts een keer gefilmt heeft...
    En geloof me, ik kan er wat van hoor!

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Mijn vriend snurkt niet, maar slaapwandelt. Hij droomt heel intens, en is dan opeens helemaal de weg kwijt. Zo heeft hij eens het hele bed verschoven (met mij erin), omdat hij droomde dat het bed op een berg stond met mij en de kinderen erin, en dat hij het moest tegenhouden. Wel heel erg schattig, maar ... Vroeger kalmeerde ik hem, suste hem zachtjes weer het bed in, en sliep dan verder. Maar als dit nú gebeurt (toch een 2/3 keer per week) slaap ik daarna ook niet meer verder. Ik vraag me af hoe het verder gaat als de kleine puk er is, en bij ons op de kamer slaapt...

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Sinds een maand of 2 slapen wij gescheiden, omdat IK snurk (hoogzwanger he ;) ) sinds die tijd. Wij slapen samen in en als ik te erg snurk vertrekt mijn vriend naar de logeer...niet gezellig nee, maar het helpt wel! Bij ons zal dit na de bevalling veranderen, bij jullie misschien ook? Of toch langzaam weer aan die stomme dopjes wennen. Onze relatie heeft er geen last van, maar dat is denk ik ook omdat we weten dat het tijdelijk is.

Moeilijk hoor! Veel sterkte

4. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik hoop ook echt dat het over is als ik niet meer zwanger ben! Dat ik dan toch vaster slaap en minder last heb van die oordopjes. Fingers crossed ;)

5. linde90

linde90 Niet meer actief

HAHAHA dacht dat wij het enigste echtpaar waren dat maanden apart slaapte.
    Niet omdat mijn man snurkt, ( al kan hij er wel wat van) maar was in tijden van de borstvoeding en toen ons dochtertje de eerste 8 maanden niet doorsliep.
    Manlief sliep door haar gehuil heen waardoor ik al die tijd eruit ben gegaan.
    Hij werd dan wel weer wakker als ik in bed ging liggen draaien om in slaap te vallen.
    Met het gevolg dat hij op het logeerbed sliep.

Ook ik durf geen oordopjes te gebruiken , benveel te bang dat ik mijn dochter niet hoor.
    Als ze nu begint te piepen hoor ik haar gelijk....

6. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
  7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier hetzelfde probleem toen ik zwanger was, manlief erg wild in zn slaap en ik uiteindelijk meeste nachten in het logeerbed. heerlijk vond ik het!!! wel samen naar bed, maar zodra hij sliep ging ik naar de kamer ernaast. nu slapen we weer prima samen. ik word eerder wakker als mn zoontje in zijn kamer omdraait in bed, dan dat vriendlief mij wakker maakt met zn gedraai en gedoe. en heel af en toe zijn er nog nachten dat ie me wakker maakt omdat ie er uit gaat naar de wc of wat drinken halen en als ik dan echt niet kan slapen spring ik weer in het logeerbed. het enige wat ik er over te horen krijg hier is; goh waar was je nou vanochtend? :p maar dan hebben we wel allebeiden een goede nachtrust gehad.

Deel Deze Pagina